hétfő, április 11, 2005

heaven is place on Earth...

sziasztok draga barataim...
elmeselem, hogyan kell lekesni egy repulot egy vasalonak alcazott bomba miatt, azt hogy milyen a tenger, hol is elek...

so, miutan vampirkatol konnyes bucsut vettem, feco kivitt a repterre. ott taliztam encsivel es tuncivel, akik szinten velem dolgoznak.
beadtuk a csomagjainkat, lemezeimet felvihettem a gepre

felszalltunk, repkedtunk, leszalltunk athenban es encsinek hianyzott egy borondje. kerestuk, nem volt meg...
szoltunk a repteren, papirokat toltottunk ki. mentunk becsekkolni a masik jaratra, ami larnaka visz, ahol megmondtak, hogy ezt elbuktuk. 2 arc atvatte a jegyet idoben de mi lekestuk a gepet.
kb. 10 percen mult...

na akkor mi legyen? en nem szartam be. elcsovezek en 2 napot athenban siman, de a tobbiek, foleg tunci nagyon nem akarta...

felhivtuk a fonokot es szerzett jegyet estere.
addig mcdolnaldsba be, turistaskodas...

larnakaban taliztunk a masik 2 magyar arccal.
egy lany Inez es egz fiu Mate.

Mate kozolte h ot cibaltak pesten a biztonsagiak, mert azt hittek h encsi borondje az ove ;s amikor atvilagitottak vmi gyanus targyat talaltak benne. az volt a vasalo... fel sem engedtek a gepre...

a lakasunk meses. a 2 csajjal elek egyutt. fura nagyon, mivel hogy kb. 4 eve egyedul elek es nem kell alkalmazkodnom senkihez, most meg kicsit mas a szitu, de eddig minden rendben. van erkelyunk is, ami mellett egy palma fa van, arrebb 2 citrom + egy narancs fa.
egy faluban lakunk pafosztol 8km-re. az utcan egy embert sem latni, nem tortenik semmi. a parton /12 min seta/ mar van elet.

a melo, haaaaat... a pafian parkban vagyunk, en pincer lettem. a fo fonok egy tusko. /remelem olvasod a bloggomat te kocsog/
a tobbiek /mindenki/ nagyon rendesek. viccelodnek, kedvesek, segitokeszek.
soha nem voltam meg pincer es soha nem is akartam az lenni... de igy jott ki. a barba azert nem lehetek mert nincs rutinom. akinek van az jojjon ki, mert nagyon kell nekik ember. 42 kepzett es 8 rookie embert vartak es jott 4 rookie. :) elegge a plafonon voltak.
a nagyfonok egybol betalalt, behivott mindenkit beszelgetni, mar ott ellenseges volt.
kitalalta h le kell vagatnom a hajam, mert nem teccik neki. + vennem kellett egz fekete borcipot, mert eddig csokornyakkendoben, feher ingben, fekete nadragban es feher converse all starban dolgoztam, ami mindenkit /kiveve a fonokot/ mosolyra fakasztott. that is me...
hogy hianyoztok-e? lofaszt. najo kicsit. egyenlore sok inger er itt nagyon. elvagyok. kb. 26 fok van.
a tengernel voltunk tuncivel tegnap... a part sziklas a tenger hideg a ciprusi sor jo. mindenki jo fej. a kocsma tulaja /ahova a tenger helyett mentunk/ leult mellenk, egyutt ittunk vele.

mivel ma 15-tol dolgozunk, most bestoppoltunk pafosba. a csajok vasarolgattak, en hulyet kaptam. /azert a benetton boltot felkutattam en is/

nem tom h milyen gyakran tok majd irni, mert a szallodaban nincs net. /sajna a konditermet sem hasznalhatjuk/ de majd bejovok ide es tudositok.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

atti, csak turelem:)
azert vigyazz ne legyel a hotel hulye attikaja...
amugy ha engem ilyen helyzetbe hoznanak, azaz legyek felszlgalo, akkor nem is tudom mit csinaltnek. tok bena vagyok az ilyesmihez, de az hamar kiderulne :)
uhogy HAJRA ATTI!

Névtelen írta...

orom hogy elsz. csodalkoztam volna ha gond nelkuli a kiut. a fonokhoz meg turelem kell amig megszokja az uj rendet :-) sok posztot meg! bortbuzatbekesseget
bunn

Névtelen írta...

ezt elmeny volt olvasni, köszi! majd ha megszoknak es te is megszokod oket nyugi lesz, hidd el! addig meg kitartas! (meg nem sikerult atkoltoznom de mar alakul...) Lillus

Szuper65 írta...

thx folks