kedd, április 05, 2005

(not) missing suitcase



ez a bőröndöm, illetve vámpírkáé, csak oda adta.

voltam ma fecóval dobálni a városligetben, megbeszéltük az élet nagy kérdéseit és kellemesen sportoltunk 2 órán keresztül. aztán megjelentek anyámék, öcskösökkel együtt. tomiöcsém megvette a számítógépemet. remek. így most veszek egy mp3 discmant + törlesztek tartozást és lesz kis pénzem az első hónapra odakint.
most kaptam sms-t ciprusxta-tól (ő az összekötő), hogy meg vannak a foglalások és csütin vagy pénteken átvehetjük a jegyeket. én szerdán akartam
na mindegy.. nem mindegy, fel is hívom... felhívtam... a foglalásokat át kell venni tőle csütin, majd felmutatni pénteken. 6-an megyünk a pénteki turnussal. oh yeah. i am runnig out of time.

szerencsére anyu segített a pakolásban és már kiválogattuk a ruhákat, amiket kiviszek. a póló szekció volt a legnehezebb, nem akarok lemondani egyikről sem. fecó is adott egy trikót, amit itthon nem lehetne felvenni [egyből csont buzinak néznének (más kérdés, hogy így is sokan annak néznek)]

itt volt lillus is (+a pasija) és elmagyaráztam neki hogy how 2 use a lakást, hogyan birkózzon meg a mosógép kínálta programokkal és hogy merre is van a pince.

nna rendeltem egy pizzát, mert andireci rakottkrumplit emlegetett és összenyálaztam a billentyűzetet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

na, má nem is bandireci? és milyen a póló? muti róla képet, battyboy.

Mrs.Walk írta...

A mikiegerespólóóóóó:DIMádom!:D
szeret:Gyerek:)