hétfő, április 04, 2005

news of the world



pár új info... úgy volt, hogy ma átvehetjük a jegyeket Ferihegyen és 6.-án repülünk ciprusra végre. 10-kor találkoztam is enikővel (ő jön vámpírka helyett) és elindultunk. ferihegyen összefutottunk harmadik jövőbeli útitársunkkal (és apukájával). kiderült, hogy nincs lefoglalva jegy nekünk, 8.-án repülünk majd ki, Athénban átszállunk és Pafoszban landolunk. szervezés megint alulmúlt mindent. de nem baj. ha mégse jönne össze a pénteki (8.-a) indulás, akkor még mindig ott van a vasárnapi (10.-e) járat. hab a tortán, hogy időközben felhívtak, hogy mégis ki lehetne menni szerdán (6.-a). tudjátok követni? sebaj, ha valakik ennyire lazák, mint a ciprusiak akkor az be fog jönni nekem...

tények:

2004.04.08
Odaúti járat
Honnan:
Budapest, Ferihegy 2A (BUD), Magyarország
Hova:
Athén, E. Venizelos (ATH), Görögország
Járat:
MA232
Indulás:
2005. április 8. péntek 12:50
Érkezés:
15:50
Repülési idő:
2:00
Étel
Repülőgép típus:
Boeing 737-600

onnan meg tovább Pafoszba, 17.10 ----> 18.45


akkor ez az igazi időpont, mint ahogy ez ma kiderült!!!!!!!! 2005.04.05


vagy

2004.04.10
Odaúti járat
Honnan:
Budapest, Ferihegy 2A (BUD), Magyarország
Hova:
Lárnaka, Larnaca (LCA), Ciprus
Járat:
MA224
Indulás:
2005. április 10. vasárnap 23:25
Érkezés:
3:15
Repülési idő:
2:50
Étel
Repülőgép típus:
Boeing 737-700


lényeg, hogy hamarosan lelépek, mindeki nyugodjon meg (főleg én), már 10x elbúcsúztam mindenkitől kábé, szóval tényleg illene már elhúznom a belem.
valszeg öcsém megveszi a sz.gépem, szóval menthetem ki magamnak az információk gigabyte-jait és nem is halok éhen. egy cons tornacsukát már beszereztem.

fontos: ha valaki kommentezni szeretne, csak nyugodtan, lehet, belépés nélkül is!

Nincsenek megjegyzések: