csütörtök, április 21, 2005

raindrops keep fallin...

on my head

itt esik. nem is baj. ma beiratkoztam 30 fontert egy honapra a gym-be, netezes utan megyek is. kis gyuras, jakuzzi, indoor pool, ilyenek. otthon milyen? vampirka szerint kurva jo. leszarom. szerintem szurke, utalatos, diszgaszting. / ezt csak undoksagbol es feltekenysegbol. a szerzo
itt milyen? napos, tengeres, ronda nos, fura kajas, munkas, hulyefonokos, mosolygos, jozanos, idonkent szomorkodos.

tegnap beraktak a barba, ez kurva nagy dolog. biztos azert mert megmondtam a fonoknek, h nem akarok talcaval egyensulyozva bort locsolni a vendegekre.nem hisztibol, hanem mert kurvara nem akarok pincer lenni. barosnak jottem ki. de lokkslike sinen vagyok. /csak jonne mar a vonat. hofi

azoknak akik ki akarnak jonni csak annyit h irjanak sms-t, email-t es jojjenek. ezeknek itt kurvara kell ember. kertesznek az jojjon aki birja a meleget mert ami itt 2 honapon belul lesz az nem feher embernek valo. mar most is pusztultatik neha. venni kell egy napszemut /mert elhagytam amit kisagitol kaptam.

nemsokara venni fogunk aktiv hagfalakat, mert zene nelkul mit erek en...
barnulok a napon, tengerbe is furcsizek neha. a dayoff szarabb mint a melo. egyreszt mert nincs sok penzem, masreszt mert van idom elmelkedni, az a legrosszabb.
elfelejtettem minden kurva jelszavam, se msn, se gmail. :(
ennyi mara. ha van kerdes irjatok. mar nehezen megy magamtol kitalalni. ja de ezt a szart magamnak irom foleg. akkor meg mindegy. akkor csak igy tovabb attika, ugyes fiu vagy

Nincsenek megjegyzések: