hétfő, november 30, 2009

reggelt elvtársak

mornin'

hogy s mint? én itt ülök, itthon, citromsárga pólóban, amit Gyé-től kaptam, gyéren beszűrődik vmi világosság, jazz szól a hangfalakból szemből, csipogás a nimfákból hátulról.

hétfő van. lassan 10 óra. múltkori kirohanásomat vámpyr pillanatok alatt diagnosztizálta és kiderült, h csak vizsga utáni depresszió volt. nem is tartott soká.

múlt hétből, ami említésre méltó lehet, az a csütörtök
este, amikor is bementem májkelhez a szilvuba és olyan rusnyán berúktunk, hogy össze is szégyellem magam minnyá.

pénteken 2many djs-t hallgatva bólogattam a 4-es stúdióban. profin összerakott buli volt, csak halk.


íme a proof. vámpírral, diával és vdanival. én az az önelégült vagyok kalapban.

mivel előző nap bevittek 2 hónapnyi alkoholegységet, így a partyn nagyon visszafogott voltam, sőt a buli utáni kisági féle afteren szégyenteljesen dodokázni tértem. 2 dolgot nagyon fontos tudni a kiságniál alvásról.
1. a szobája bordó v s piros nem tom, de egy csepp fény nem szűrődik be, count drakula néha ott húzza meg magát, mert jobb mint koporsója és karók sincsenek a közelben.
2 zsuzsika, kisági kiskutyája is az ágyban alszik, kiságival, velem és mint mondtam néha drakula gróffal.

ergo.
létezem.

mivel semmi fény nincs lehetetlen megállapítani, hogy mennyi az idő és mióta alszom. én olyan du 4 körül térhettem magamhoz. átbandukoltam ági anyuhoz és jól megünnepeltem az 50ik sznapját, tominak meg a 26ikat. olyan este 11re hazaértem és akkor kezdtem el élő embernek érezni magam. rengeteget kivett belőlem ez a 2 nap. nincs mese.

tegnap vikivel elmentünk bevásárolni. sajnálatos módon ő is munkanélküli lett azzal a különbségel, h ő nem önként és danolva, inkább a széllel szembe dacolva.

az idő nyomott, a kedvem is kicsit. ami jó érzéssel tölt el az az, h legalább itthon vagyok nyomott nem pedig neoncsövek alatt, idegenekkel jópofizva. meg az is h igaziból a világon semmi bajom sincs. :)

még jó hír, fecó is elkezdett blogot írni. majd kiteszem a linket vmikor.

Nincsenek megjegyzések: