hétfő, november 02, 2009

2 step

reggelt

akkor onnan, hogy kimentem franciaországba megint. van ugye ez a reclaim the fields, lelkes fiatalok, földművelési szándékkal. van köztük, aki terepen, van aki íróasztal mögül. :)

közöttük leltem olyan arcokra, akikkel elindulhat a farm project. plusz csányi, kiről eddig nem is sejtettem, hogy cowboy vér csörgedez ereiben. de erről majd később...

szóval kiságival kimentünk provence-ba, 26 órás vonat út, maga a kínszenvedés. a longoban már minden kerek volt. régi arcok, kedves emberek, még a kutyák is megismertek. olyan hazatértem érzésem volt. a fiatalok tényleg elköltöztek szinte mind és sokan szedik a sátorfájukat az idősebbek közül is.

2 napot időztünk ott, majd elmentünk a rtf táborba. erről túl sok szót nem említek, mint gathering teljesen egyben volt, ismerkedni, kapcsolatokat építeni maximálisan lehetett, a workshopok meg számomra nem voltak érdekesek. de ez az én egyéni véleményem, nem kritika.

a tábor után visszamentünk a longoba. haza kellett volna indulnom, de a wilágon semmi kedvem nem volt visszamenni a webáruházba. sőt ott el is döntöttem, hogy ezzel a trippel be is fejeztem ottani karrieremet. amint hazaértem felmondtam, ma van az első napja, hogy nem kell bemennem és mosolyt csal az arcomra még a gondolat is. építse tovább a kibaszott moneymachine-t, aki akarja, pláne hogy még csak nem is lehet kivenni belőle annyit, amivel ne a hónapról hónapra élést lehetne fentartani. mindegy, halottakról jót v semmit.

a 7végén lementünk öcs-re, sinkó jóbarátjáékhoz vendégségbe. öcskös volt olyan jó és levitt minket autóval. körbenéztünk a faluban, beszélgettünk az ott lakókkal és leszűrtük, hogy nagyon drágán árulják a telkeket. most úgy 3 millióban gondolkodunk plusz az a havi bevétel, amit a lakásból össze lehet hozni. igyekszem fejleszteni a photoshop tudásom és elvégezni kisebb melókat, ilyenek.

izgatott vagyok és teli ötletekkel. izgalmas időszak ez.






Nincsenek megjegyzések: