csütörtök, november 19, 2009

licensed to drive

üdv
csüti, késő este. szinte éjjel. nincs cigim és alkohol sincs bennem semmi. leszámítva azt a baileys paródiát amit pár napja vásároltam. de mindegy is. a gondolataimat nem ez vezérli.

véget ért számomra a kresz tanfolyam. jövő kedden megyek vizsgázni és terveim szerint sikeresen teljesítem is. aztán jöhet a gyakorlati része, majd a jól megérdemelt pezsgő bontás.

az itthonlét már kikezdte az agyam. 2 hét ennyi még belefért, de ez a harmadik már kicsit sok. ha nem lenne a jogsi már tuti h nem lennék magyarországon. gondolkodtam a munkakeresésen, de kilátástalannak tűnik. ha az élet olyan mint egy ad&d rpg, akkor sikerült az elmúlt évek alatt egy nagyon vegyes kasztú játékost alkotnom magamból,


ami az iskolákat illeti, fel tudok mutatni egy gimis érettségit, ami nem sok. angolból egy középfokú nyelvvizsgát sztem le tudnék tenni, de még sosem hallottam olyanról, hogy erre szükség lehet. a mestertől elsajátított és a kirowban magamra szedett webdesign tudásom/gyakorlatom talán segítségemre lehetne.

ami viszont nagyon nehezem menne le a torkomon az a cv írás, főleg a motivációs levél és az ehhez tartozó interjúk. sőt vmi corporate slave szellemiségű bájolgást nem hiszem hogy le tudnék vezényelni.régen még volt rá példa, hogy jelentkeztem pannon meg ilyen helyekre. ma asszem a szenteltvizet locsolnák és műbőr mobiltokokkal dobálnának meg, amint kifelé vezet egy biztonsági őr és a hr-es csajszi próbálja felfogni a hogy látom magam 5 év múlva című kérdésére adott válaszomat. nope, i am just kiddin'. nincs válaszom ilyen jellegű kérdésekre. abból is csak zűr lett, amikor legutóbb feltették nekem.

másképpen kell boldogulnom. ez a melózzunk, várjuk a hétvégét meg a következő sixpack-et, az évek meg telnek maguktól, úgysem nekem való.

vámpír említette, hogy hála a netnek többet látjuk egymást. analóg ráadásul. mivel minden reggel erre biciklizvén odaadja nekem a mobilnetet én meg esténként visszaszolgáltatom neki. még hogy nem hozza össze az embereket a net.

voltam a múlt hétvévén tom middleton partyn. mesterrel addig before-oztunk nálam, amíg lekéstük az utolsó metrót és kénytelenek voltunk taxival elindulni. addigra pár bar nyomás is keletkezett okos fejecskénkbe is és vihorásztunk eleget az autóban. sofőrünk gondolta megtréfál és egy balkanyarral be akart vinni a málnásba, de szóltam neki, hogy a városnézést hagyjuk meg tavaszra és a turistáknak, minket jó ha egyenesen visz a deákra. ebből kisebb szóváltás keletkezett, mert mester nem annyira higgadt természet mint jómagam és amikor elkezdtek kekeckedni vele vissza kekeckedett. akkora kekec lett már azon a pár négyzetméteren belül, hogy félrehúzodtattam jobbra és elhagytuk a járművet.

akkor séta. pár perc. nem vészes, a jólevegő egyébként is ránk fért. simán bejutottunk, sőt egész éjszakára jellemző volt, hogy szellősen táncolhattunk, ami esetemben szinte mindegy, mert az én tánckultúrám kimerül a vadul vigyorgásban és bólogatásban. néha figuraként imbolygok, ha meg már fred astair-i magasságokat célzok meg, akkor a kezeimet is lóbálom. egyszer lassúztam is, de nekem az túl fogdosós. zavart a némber. mindegy.

nyulacska és kedves neje alkották baráti társaságom gerincét, majd hirtelen felindulásból dóra. vámpír csak a száját meg a vállait huzogatta és le is lépett valamikor. olyan hajnali 4 körül lekapcsolták a villany a táncteremben, az én fejemben már úgy éjjel egy körül. egy számra sem emlékszem az estéből, és nem a ruhatár cimkére gondolok, hanem tom szettjére. mindegy, annyi szent, hogy hazaértem, mesterrel, és aludtam vagy délig.

ezen a héten meat "hentes" katie lesz aki megtáncoltat a hajón. amit már igazán várok, mert szeretem a kezei alól kikerülő hangzavart.

jövő héten pedig 2many djs. amit kihagyok. félelmeim szerint 2 many ppl lesz ott és a 2much hype sincs ínyemre. incl a 4 ezer ft-os belépőt. anyway, nem kell mindenütt megjelenni, meg kb 8 2009-es mixük is megvan és ugyanazt játszák mindenütt. viszont azok kurva jók.

lelkem egyben. testem is. a jobb lábamban még nem nagyon bízom a nyári hisztije miatt, de látom rajta hogy igyekszik.

project Walden (a farm) nem tudom, hogy halad vagy áll. jó visszajelzéseket kapok nem várt irányokból, de van kis zavar az erőben és előbb azzal kellene kezdeni valamit.

Nincsenek megjegyzések: