szerda, november 04, 2009

minden nagyon Gromek

mornin' labrats

kezdetnek egy régi film, ami nagy kedvencem volt gyermekkoromban.

a film 1954-ben készült, főszerepben Danny Kaye.




és most pár szó rólam.

azt már írtam, hogy tengernyi időm lett, mivel feladtam az állásom. nem gyötörnek kételyek, helyes döntés volt. minden nap eszembe jut, milyen lenne most ott lenni és rá is jövök azonnal, hogy nem nekem való anymore.

tegnap délelőtt felhívott lipi, hogy otthon betegeskedik, látogassam már meg, s ha már ott vagyok vegas2-zünk lanban. plusz csinál rántottát. azért nekem is van szívem, hogyan is utasíthattam volna el egy betegeskedő barátom kívánságát.
átsétáltam, beüzemeltük a hálózatot, beszélgettünk a farm-ról, amit mostantól Project Waldennek nevezek.

délután beiratkoztam gey igen közel lévő autósiskolába és végighallgattam az első elméleti okatást. egyszer már végigjátszottam mindezt, sikeresen letéve a kresz és rutin vizsgákat. nem aggódom, most is menni fog minden mint a marikabaszás és hamarosan úrvezetővé válok. ha PW valamiért kisiklik - isten ne adja elvtársak - akkor is jól jön a jogsi, ha pedig belekezdünk, akkor meg nélkülözhetetlen.

késő este csatlakozott gyula mester és így lett teljes a csapat, a tenoristáknak fikarcnyi esélyük sem maradt. volna. ha nincsenek 50en. mindnél spas12 meg más egészségre kártékony szerszám. éjjel 2ig próbáltunk rendet vágni köztük. próbáltuk szép szóval, hitegettük őket egy szebb jövő reményével, krisztus tanításait olvastuk fel 7 nyelven, de ami működött, ami mindig beválik az mégis csak a Mossberg 500 tactical shotgun. a sötét oldal nagyon erős...

mester nem ilyen léha tetű mint mi és nincs h2n8-a mint lipinek, szóval abbahagytuk a rosszfiúk agyabugyálását. és átmentünk dodofalvára.

ma pedig itt vagyok ragyogok. el kell intéznem az eü alkalmassági vizsgálatot a háziorvossal. úgyis lóg nekem, amiért elküldött mindenféle sátánimádó, woodoo hívő witchdoctor-hoz anno.
de csak holnap reggel megyek majd be hozzá ne higgye, hogy ilyen könnyen megkap.

a nap jótanácsa: get fired!

okoskodók kíméljenek...

még más,
nem tom van e krisztus, de vmi földöntúli mindenremek érzés van úrrá rajtam. láttam dilinyósokat ugrálni az örs aluljáróban, mikrofonnal kiabálni a sok zagyvaságot, de ez nem olyan. lehet megtértem.
ha jézus még létezik, akkor gondolom az egoja is rendben van, ilyen híres faterral, szóval ha mondjuk megkeresném, és azt mondanám neki, hogy krisztusom, megtaláltalak s te megtaláltál engem, elfogadtalak s te bennem lakozol immár, sztem felvont szemöldökkel csak ennyit mondana most nekem.
- He???

Nincsenek megjegyzések: