kedd, december 01, 2009

test pilóta

tegnap átjött csányi jé és hülyére vihogtuk magunkat az asterix és cleo első 5 percén. megbeszéltük h a munkakeresés sux és egyéb közhelyek. délután frissen nyomtatott térképpel a kezemben nekivágtam az ismeretlennek és budának. felmentem fánihoz ki, most külföldre indul, úgyhogy búcsút kellett inteni.

találtam ott egy tejboltot. vettem 2 lityó friss bocitejet, fil lity kakaót és 2 rétest. nyammm...

ma 13-ra mentem vezetni a tesco parkolóba. az oktató eddig még normális. nem is túráztattam se az autóját se az idegeit, csendben kolbászoltam az autók között, majd szólt h irány a forgalom és eljöttünk a tesztpályára. a következő session holnap reggel 9kor lesz, kőbánya kispesten. szerencsére vonattal 6 percre van az innen. onnan is én jövök elvileg vissza zuglóba, úgyhogy csak óvatosan elvtársak.

ma még el kell mennem egy eü gyakorlati foglalkozásra. ha őszinte akarok lenni, akkor el kell h mondjam, h semmi kedvem a dologhoz. ocsmány nyálkás az idő és semmi kedvem szívmasszázst vagy mesterséges légzést adni a tini tanulólánykáknak. hmmm... lehet nem is lesz olyan rossz.

elég fura álmom volt az éjjel. halott fiúk fényképei lógtak a falamon meg a webáruházban dolgoztam, de leginkább ez a kettő egyszerre. asszem jól tettem h kiléptem. kezdett rámenni a ép elmém.

Nincsenek megjegyzések: