kedd, november 24, 2009

level 1 completed

nah a KRESZ kész!

elsőre átmentem 2 hiba ponttal, csont nélkül. nem is csoda, amennyit nyomogattam a tesztet itthon. első dolgom volt, h uninstalláltam. hazudok. sokadik dolgom volt.

öcskös és jóbarátja is elkisértek a vizsgára és hazajövet vettünk egy madarat, majd jókedvvel bőseéggel befaltuk. nah az volt az első teendőm.

és most?

most nem jó.
örömmámor helyett, aggodalom. és üresség. what comes next?
felhívtam a jogsi sulit, adtak egy telefonszámot. oktató, azonnali kezdés, itt az europark mellett, kispesten. hát meszet ettem én? itt van mellettem 10 percre a tanpálya plusz azért jöttem zuglói suliba hogy itt is végezzem el a tanfolyamot. ezt közöltem is a nővel, mire adott egy másik telszámot, egy mókusét, akit fel is hívtam. hát ő be van táblázva, de pénteken kitalálja h a 7végén ráér e. zsír.

--------------------------------------------------------------------------------------

az van, hogy úgy érzem magam, mint Hofi mester.

Nem találom a helyem ebben a piacorientált világban!

:(

Nincsenek megjegyzések: