szerda, július 16, 2008

futik a dmc

sok minden történik én meg lusta vagyok és a gondolataimat is erőfeszítés összeszedni. ezért nem ragadok tollat.

de hogy ne érezze a blogocskám elhanyagolva magát szórok pár morzsát.

első morzsa: t. t ugye kijött és ahogy ő fogalmazott kapcsolatunkat új alapokra helyeztük. sztem is így van minden a legnagyobb rendben. valami motoszkál az ő kicsi fejében is, az enyémet meg betölti vmi más, amit most még nem fejtek ki... /nem nehéz kitalálni, többen nyilván már rá is jöttetek.../

másod morzsa: a kommuna. érdekes eset. egyre több embernek lesz nyilvánvaló, hogy én aug-ban elhúzok és ezúttal lehet, hogy végleg vagy hosszú időre. leültek velem beszélgetni az elvtársak, kérdezték min jár az agyam, miért akarok menni, miért nem tom mikor jövök, mi hiányzik innen stb stb... meglepett, nem tapasztaltam még itt ilyet. azt persze tudtam és éreztem, hogy elfogadtak, de hogy "érdeklem" is őket ez új. mindegy. elhatározásom szilárd. hazamegyek, webáruház, titok, lakás kellemessé tétel.

harmodzsa: hazamenetel... na ez kétsegges, illetve nincs infó. srácok, ha tényleg jöttök kérlek csepegtessetek vmit, mert ráültem a tűkre.

negyed torzsa: a mai nap. ma reggel hannes-vel és t-vel avignon-ba mentünk. ott most fesztivál van és maskarás emberek járkálnak fel s alá, beszélnek badarságokat és lapozzák a szórót.
jelenet. képzelőernő bekapcs...
sétálunk az utcán, minden harmadik lépésnél valaki mellénk szegődik és átnyújt egy flyert. "szia, mi előadunk egy darabot este ... blah blah blah..."
erre a válasz h nem beszélek franciául, így a legkönnyebb lerázni őket. majd visszakérdez beszélsz angolul. válaszolok h yes. erre közli, hogy jó, de ő nem és folytatja franciául... na és ebből kb 15 betalált ma... de a legjobb a végére maradt
elhaladunk egy sarok mellett. unott képpel áll ott egy srác, kezében sok sok flyer, amint melléérünk ránk szól " mi nem csinálunk semmit", majd átnyújtja a szórólapot, aminek mind a két fele tiszta fehér. vagy 10 percig sikítoztam a röhögéstől magamban és fogtam a hasam. szenzációs...

még jó hír. voltam ma lemezboltban és vettem 5 lemezt. bunny most kapaszkodj... run dmc - raising hell. plusz jacko, meg louis karjaerős meg dzsango rejnhardt meg buddy holly. vegyesen

most itt. nemsokára vacsi
oszt zenehállgatás hajnalig.

az élet szép.
szeretlek titeket

Nincsenek megjegyzések: