kedd, július 15, 2008

army of lovers

" i stand before my maker, like moses on the hill..."
vasárnap van. t-vel vacsorát főzünk nemsokára. tojásos nokedlit, tejfölös ubisalival. nyammmm...
húsunk nem sok van, megmondták, hogy ne is akarjak pörköltöt készíteni.
csendben voltam most az elmúlt héten. megpróbálom bepótolni.
szerda este ian-nal kimentünk t elé az avignoni tgv állomásra. nórikával ellentétben t le is szállt ott a vonatról. :P
hazajöttünk, bepakoltunk a lk-ba. csodával határos módon elférünk. volt a lánykánál 3 szál gyulai kolbász. 3 csodás estét köszönhetek ennek. a ház elött belenéztem a kondérba vacsinál, puliszka pusztult benne, rávágtam a fedőt, szeltem pár szelet kenyeret és bekajáltam a kolbászt.
kaptunk medencét. olyasmi mint amit corvin telkén építettünk. t-t bele is vágták a srácok ruhástúl mindenestűl.
igyekeztem péntek óta a lehető legkevesebb időt az elvtársakkal tölteni. nem mintha bajom lenne velük, csak magányra van most szükségem. a lk tetejére nádból árnyékot kovácsoltunk, nem mondom, hogy most meg lehet fagyni benne, de szerintem kellemesebb a hőmérséklet.
csillével nem sokat beszélgetek, a fél kommuna szórakoztatja, nem hiszem h aludt egyedül amióta beköltözött a házba.
germánkának szerelmi bánata van. vele sokat szoktam dumázni. megkedveltem.
irónikus, de az egyik leghűvösebb hely a szauna. oda szoktam befeküdni a fa padra és elmélkedni...
papucsomat még nem kaptam vissza. félek, hogy annak már annyi...

Nincsenek megjegyzések: