péntek, július 18, 2008

csak erős idegzetűeknek

péntek fél kettő

valamit nagyon rosszul csinálhatok.

nem akarok családi szennyest teregetni, vázlatokban annyi is elég, hogy t-vel szakítottunk és ez annyira elharapódzott, hogy már a kommunát is el akarja hagyni.

valami terápiára van szükségem. mostanában hallottam pár lány szájából, hogy a büdös életben nem akar látni többet. pedig úgy emlékeztem, hogy én egy rendes fickó vagyok. csak újabban képtelen ragaszkodni, és nagyon úgy tűnik, hogy egy bizonyos idő után gyengéd lenni, törődni, felelősséget vállani, viselkedni. nagy vonalakban.

persze nem tetszik nekem ez a szerep. sztem nem is ez vagyok én. ahonnan én nézem minden kerek.

őszinte leszek. van egy régi kapcsolatom amit nem tudtam lezárni magamban. félbemaradt valami ariellel, ami még rágja az agyam.
majd meglátjuk, hogy szóba áll e velem és meg tudom e beszélni vele.

---------------------------------------------------------------------------

ez volt a dráma része a dolgoknak. evezzünk más vizekre, mert túl nyúlós lesz a blog tőle.

beszéltem májkellel, elvileg jönnek csak egy harmadik embert keresnek, aki vezetni is tud. szeretnék velük hazamenni.

Nincsenek megjegyzések: