hétfő, március 31, 2008

springfield




tavasz van jipikájé

péntelen feljött cukorka, jó későn este, de nem is baj mert én meg játszottam.
szombaton végre kipihenten keltem, asszem. bill murrayt néztünk, összekészültünk és öcskös segedelmével lementünk ernőherpeszre vlagya házába.
ott már réka és dániel babusgatták virágot, beszálltunk hát mi is. nekem még mindig szent meggyőződésem h engem imád, azt meg tutira tudom h én odavagyok érette...
ott brümmögtem meg cuppogtam neki, amit mind ő mind én nagyon szeretünk.
cukorral ledőltünk aludni egy bb king albumnyit. rákészülve az esti marathon ivászatra és bulira.
berendeztük a szobát dizsinek, azaz becipeltük a minihifit én meg plüssmacikkal barikádoztam el a laptopot. jöttek a barátok libasorban, örültünk, táncoltunk. bíró volt nagy társam a zene megválogatásában és mint vak ember az orgián egyből a lényegre tapintott. én a kinti részéből a bulinak nem láttam semmit, mert reggel 6ig a winampot kattontgattam, de tuti jól volt ott is mindenki. volt heje huja, holnap hajnalig, zizi labor és deccdövéjájlájkit... uhu uhu...
az alvás nem volt zökkenőmentes, én fálig lezökkentem az mellé, majd megelégeltem és párnákközt halni meg vágytam a földön.
11 körül ébredés, bolero ki az ablakba plus texasradio mix. füben fekvés, rántotta, körtelé, tavasz van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

csíkos alsógatyájú-e vagy?