hétfő, április 07, 2008

play me a song i can cry to

2008-04-06
2345

Itt ülök, nézem a filmeket. Sorban egymás után. Hősök váltakoznak…, volt egy kis kínai… az létrával gyepálta a népet. Akadt marcona francia, kémnek tanult a drága, de valami csumbavamba elnök lecsukta, erre ő bosszúból seggére vert pár franknak plusz a fél rendőrkapitányságnak. Nem is beszélve csumpi elnökről. Aztán a légieszközhöz vezető út túl rögösnek bizonyult, ólommérgezésben kifingott. Akadt másik légi jármű is, egy totál idióta már másodszor is megmentette. Pedig a Napba igyekezett. Svájcinégert is láttam, mint utolsó mohikán, akarom mondani akcióhős. Azért írok ilyen lassan, jahh azt ti nem veszetik észre, akkor olyan zaklatottan, mert közben fél szemmel terence hill-t lesem, amint csajozik. Ennyit a filmekről…

Múlt hét rövidhírei.
Főnök felajánlott egy biciklit annak a szerencsés flótásnak, aki elad 5 xerox nyomtatót. Na ez az én asztalom, kaptam az alkalmon és pár vásárlónk büszke tulaja már az említett masináknak. Péntek délután összeszereltük a kerékpárt. El sem hinnétek, hogy mennyire megnehezíti a dolgot az ha nincsenek szerszámaid. Eltoltam a bringát a benzinkútra, felfújtam a kerekeit. sajnos kormányválság volt nálam is, mert azt nem sikerült meghúzni, egy bringás mókust leszólítottam az úton. Volt nála kulcs, megoldotta minden gondom.

Kicsit előreszaladtam az időben. Mert kedden itt járt kristi. Átbeszélgettünk 3 órát. Kaptam tőle szeretem a párizsit dvd-t.
Telek múltak a napok, segítettem dorka babának weblapot csinálni, tessék lássék weblapot.
És itt is a péntek. A neten megismerkedtem T-vel. A ninckname még nem végleges. Szóval eldöntöttük h szomjúság ellen a legjobb, ha iszunk pár sört. Majd oly sok mondanivalónk akadt, h átbeszélgettük az éjszakát.
Szombaton dél körül vámpírral találkoztam, reggeliztünk, átmentünk hozzá, én bringát szereltem, ő főzött istenit, én úsztam pár hosszt, dodokáztam, ettem. Hazajöttem és vendégül láttam editet pár órára. Jól eldumáztunk ezúttal. Pár sörtől elálmosodtam, alukáltam is vagy 12 órát.
Vasárnap 11-től takarítás következett, ragyog minden. Aludtam ebéd után is egy órát, borika keltett, elvitt lovat sétáltatni. Azóta filmeket nézek, lásd első bekezdés. Meg sms-ezek. Meg alszom, mert eljárt felettem az idő.
0027. fini.

Nincsenek megjegyzések: