hétfő, március 17, 2008

troy

én a mai napig azon kardoztam, h nem kell vírusírtó, csak lassítja a gépet.
nos, update, annyira mégsem lassítja mint a lehetséges vírus amit bekaphatsz. ma sikerült benyelnem egyet. vagy ötöt. vírusokról mindenki felépít a fejében egy képet, én magam talán túlmisztifikáltam a dolgot és ezért nem vettem komolyan. az én kicsi bacikám egy kis játékos darab. az explorer.exe-t lövi le minden 10ik mp-ben. eltünik a start menű, a desktop pedig kéken árválkodik.
felmvillant elöttem a szörnyű jővő rémképe. újra windowst kell installálnom. neeem... azt nem. maradék erőmmel most letöltöttem egy vírusírtót, ami egy másik ablakban már pirosan izzik. még az ablak is rosszalóan néz rám, hogy h lehettem ekkora felelőtlen fasz h letöltöttem, sőt elindítottam ezt v azt a file-t.

most majd kiderül h végezni fog e vele.

egész nap szenvedtem ezzel a vacakkal
végül egy Superantispyware prg győzött. biztos mert névrokon. az összes nagy nevű cég mehet a picsába. olyan is volt ami feltárta a hibát, kilistázta, majd közölte h nagyon veszélyes, de 29 dollárért leszedi... le merem fogadni h a vírusok felét ezek írják. kb mint a V mint Vendettában...

Nincsenek megjegyzések: