hétfő, március 03, 2008

after dark

több szempontból is.
egyrészt mert már 18ig vagyunk nyitva, márpedig ienkor már setét van.
másrészt mert ma elmegyek az ikeába és addig pakolom a kosaram izzóval amíg lesz benne.
megszűnik ez a darkness a lakásban és ha megnyomom a fehér plastic kapcsolót akkor a katt-ot már fényjelenség is követni fogja. csak ugye odáig még el is kell jutni. mert még csak ott tartok h erről ábrándozom.


azt ugye tudjuk, h életemet mostanában átgondolás alá helyeztem. mind a célok, mind a tervek, a mit a hol a kivel a hányszor a miért ne és a miazhogyfáradtvagy kérdésekre keresem a választ...

kurva kevés sikerrell jártam mostanában. ott volt pld az egész 7végém. nem mentem jehova nem csináltam semmit. kivéve h átrendeztem a lakást. szóval odakint tombolt a hurrikán, én meg agyban flippereztem a gondolattal h mikor menjek vissza. még a high score-ba se kerültem fel, letiltotta az agyam a gondolatot, amint elképzeltem magam elött 16 éves szobatársaimat akikkel ha akarom, ha nem együtt kell élnem, vagy eszembe jutott greg sértődései.

aztán h feldobjam magam rátereltem gondolataim a kapcsolatok rögös útjaira. járják be, jussanak előrébb, mozduljanak már meg könyörgöm. előre vagy hátra, pro v contra mindegy csak a garázsból jussak ki... háát nem... ez a 2x 4 hónap magány és szerzetesi lét hazavágta a libidómat, az egész csajozási kedvem. asszem ez fáj a legjobban. vagy ha nem is a legjobban de elég szar.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

atti, mingya harminc leszel, ez a termeszet rendje, libidodnak annyi. de legalabb most mar ez nem zavar majd a kommunaban :D

jo mondjuk ha mar csak napi egyszer szeretned az meg nem a vilag vege :D