hétfő, március 10, 2008

nike - do it

nem szeretem ebben a depressziós hangnemben hagyni a blogom. még a végén magam is elhiszem amiről írok. garrison bácsi szavaival élve (egy kiadós sex után kenny g-vel) "szia anya... szia apa... szürke felhők elszálltak..."pénteken már minden szép lett. Ré is kitett magáért és sütött.
munka után fecóval találkoztam. ő kicsit megkésett, mert autója hőgutától szenvedett. vagonba érve sörözés. tanakodás h merre tovább. bepróbáltuk szilvut, de a zene plus a sok szépruhás ember kiűzött egy pillanat alatt. másra vágytunk. portugáliában szálltunk, ott magunk lehettünk az italainkkal, pokerrel, lebutulva. rövid kisérlet egy másik szórakozó hely felé, a célegyenesben para és corvin tető. ott találkozás kiro-s baráttal és csodaszép szemű ismerősével. beszélgettem a lánykával vagy fél órát, komolyan hihetetlen volt. mintha vki 2 drágakövet az amazonas dzsungeleinek mélyéről előhozván woodoo magiával szemekké változtatott volna.
kb fél ötre értem haza. kb. 12kor ébredtem fel. éreztem h főznöm kellene. meg azt h felvennem a nyúlcipőt, különben bezár a hentes. borsos tokány lett az ebédem. megint nagyot alkottam. nyammm... még ma is azt fogom enni. már sokkal kevésbé nyamm.
este átmentem cuckához. vámpír és orsi már javában italoztak. nem voltam oda a dologért h ma is leigyam magam, de evés közben jön meg az étvágy. szokásunkhoz híven ugra bugráltunk mindenféle zenére, majd irányba vettük az artkatát. ott jó hangulat, underground és dnb muzsika. pár órát el lehet rá bohóckodni. cucukánál alvás. mire délben felkeltem
vámpír már kiállításon volt. mi lassan bebootoltunk, heverőztünk és muppet show-t adtunk elő. öcskös elvitt délután magukhoz. nem volt feldobva, mert addig csesztette vmi új kütyüjét amig az bedurcizott. most damage control van.
este otthon. egyedül. időnként elaludva. felébredve. totalwar után m.a.s.h. nézés. nyugtalan alvás. ma reggel munka.
cukorkával beszélgettem sokat a hétvégén. vele úgy érzem, h egy cipőben evezünk.

Nincsenek megjegyzések: