szombat, szeptember 15, 2007

the more things change

the more things are the same

csutortok este melo utan felmentem nyuszihoz. o sajna nem vett reszt a mulattsagon, de kolcsonadta a lemezeit. most azokat vadaszom a neten, mert ilyen jo kis big beat valogatasokat meg nem is hallottam.
szoval, hazamentem, lefurodtem, bepakoltam a lemjakat, atjott daniel, rekaval, tomival begurultunk a szilvuba. par ember volt meg csak lent, azok sem a mi tarsasagunkbol. osszedugdostuk a lejatszokat, mesteremmel beszelgettem. lejott par baratom, mi pedig nekialltunk jatszani. a tomegmozgatas nem volt jellemzo az estere. leginkabb magunknak csinaltuk a musort, csunyan berugtunk es a pult mogott ugra bugraltunk. 2 korul bezart a hely, mindenkit kikuldtunk es reggel hatig folytattuk a tancikalast. voltunk kb. 5-en. lejott norika, elhozta nicole-t is brightonbol.

penteken reggel 6 korul ert a rona utcaba velunk a taxi, felcigoltuk a lemjakat es en osszeestem. tomi meg elindult vmerre. van benne spiritusz...
13-ra bementem melozni. munka utan vettem egy mellenyt az obsitban, majd taliztam ariellel, akit igencsak nem vette jo neven az eheti amokfutasomat, szar hangulatomat, meg ugy altalaban asszem tele lett a hocipoje velem. ezt megbeszeltuk, elbucsuztunk. en atjottem vickyhez. idokozben o megerkezett bulgariabol. beszelgettunk, pizzat rendeltunk, megneztuk a dh4-t. bealudtam.

most szombat reggel 9 van. asszittem h majd delig alszom, de felpattantak a szemeim mar fel nyolckor. ma delutan eskuvore megyek. erosen ugy nez ki h egyedul.

Nincsenek megjegyzések: