szerda, szeptember 05, 2007

a majom farka belelog a levesbe

2323, 2007.09.04. kedd. vampirnal

megint nem irtam vagy egy hetig. csunya dolog ilyet tenni, de eleg sok elfoglaltsagom akadt. a mult heten csutortokig meloztam a webaruhazban, majd penteken borikaval autoba ultunk es kimentunk az ausztriaban levo longo mai-ba. utkozben kifogtunk par dugot, beultunk a hataron a paprika etterembe es degeszre zabaltuk magunkat. igy az 5 orasra tervezett utat 9 ora leforgasa alatt tettuk meg. soha nem jartam meg ilyen melyen ausztriaban. egyszer meg kissrac koromban atvittek egy safari kirandulasra. de az orszagbol akkor semmit sem lattam. lenyugozo hegyek mindenfele, zold az egesz, tehenek legelnek kolomppal a nyakukban, takarosak a hazak es portajuk. engem nagyon megfogott. eddig nem latott szepseg. este volt mar mikor megerkeztunk. a vacsoraval eppen vegeztek elvtarsaink. nagy volt az orom amikor ujra meglattuk egymast. nem ismertem sok embert csak azokat akikkel fr-ban egyutt elek. de oket nagyon jo volt ujra latni. megismerkedtem ibolyaval es ferjevel valamint 2 gyermekukkel. ok a horvat hatar meg innenso oldalan elnek es fokent gyumolcsfakat termesztenek. nagyon szimpatikusak voltak es meglatogatom oket par hetre amig meg itthon vagyok. mert eltoltam a visszaindulas datumat egy bo honappal. fokent emiatt. meg tb-ke eskuvoje miatt. de igy most nincs para. boven van idom mindenre. megbeszeltem mar ezt mas de granier-vel is. elso este sokat beszlegttunk, de nekem mar koran elkezdett leragadni a szemem. ugyhogy a aludni tertem vampirtol kolcsonbe kapott halozsakomba. szerencsere talaltak nekunk helyet a hazban, ugyhogy nem kellett a kocsiban fagyoskodni. mert a hegyekben estenkent siman hideg van. masnap reggel csodasan sutott a nap. setalgattunk is borikaval egyet. a tobbiek az esti bulira keszulodtek. mi is bealltunk segiteni. bacont szeleteltem meg feliratkoztunk mosogatasra. az idojaras a buli elott elbaszodott. elkezdett szakadni az eso. jottek meg magyar longo mai baratok. az ilonamalombol. megismerkedtunk es hamar baratokra leltunk bennuk. egesz este egyutt mulattunk. oket is szeretnem meglatogatni majd par napra ha lehetseges. ok faval foglalkoznak, jatszotereket epitenek. az esti party olyan volt mint az osszes longo buli, a comedia mundi nyomta a zenet, fokent cigany fele meg ilyen olyan folk, majd cd-rol a megtobb ugyanilyen muzsika. en kicsit levetkoztem az utalok erre tancolni attitudom es megforgattam egy ket lanyt, majd ujra rajottem h nagyon nem az en stilusom ez. amikor mar nem birtam tovabb elviselni elrohantam az autohoz es kiszedtem belole 2 best of elvis cd-t es felraktam roluk par szamot. tovabbi zene keresebe fogtam, de nem tudtam ugy cd tartot kinyitni h ne goran bregovic legyen benne. ejjel 3-4 korul feladtam es lefekudtem aludni.masnap gazi masnap volt. egyszerre volt minden bajom es nagyon vartam mar h hazainduljunk, plane h meg is erkezzunk. de nem megy az olyan egyszeruen. delutan 2 korul intettunk bucsut elvtarsainkak. csatlakozott hozzank gyorgyi is, meg egy becsi kolyok. ot kiraktuk becs kozeleben. majd eltevedtunk. asszem beneztem egy kanyart a terkepen v vmit felreiarnyitottam, mert vmi kis hataratkelon talaltuk magunkat. idobe telt amig visszaverekedtuk amgunkat az autopalyara. mivel megeheztunk es borikanak majd' leragadt a szeme, megalltunk vhol az isten hata mogott egy vendegloben elfogyasztani vacsinkat. en csuloknet ettem pek modra. nagyon fincsi volt es jo zsiros. vmikor az osszeeses szelen ertunk haza, maximum re5pect borinak. azota megint munka. tegnap vickynel aludtam. atjott daniel is. beruktunk edes feherbortol, sokat beszlegettunk es ocsem elmondta nekem az utobbi evek leghulyebb viccet amin 2 oran keresztul rohogtem. aztan agyam kikapcsolt es reggel arra keltem h properul be vagyok takarva plus lassan indulnom kell melozni. munkaban persze majd' leragadt a szemem. ki is talaltam h hazafele veszek egy grillcsirket es megeszem, mosok es lazulok. atjott ocskos, majd kesobb vicky. beszelgettunk, petike bealudt en neverwintereztem. majd felkeltettem ocsemet, athozott vampirhoz. a kislany mar alszik, en is befejezem a gepelest es ledolok a heverore. szep almokat mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: