kedd, szeptember 11, 2007

long long time

ittvagyok mar egy honapja. hossszu ido ez. ahogy most kinezek a fejembol ugy tunik maradok is meg egy masik honapot is. mar biztos irtam h miert, de elismetlem foleg magamnak. miert is?
elso es leginkabb helytallo indok erre tibi baratom eskuvoje. mar edesanyaink is egyutt reszegedtek le boney m-et hallgatva, mi egyutt kergettuk szucs ritat a homozo korul, altalanosba mar nem egymas mellett koptattuk a padokat, de amikor kamaszodni kezdtunk ismet sokat logtunk together. bar tibi mindig sokkal visszafogottabb es plane jozanabb eletet elt mint jomagam, buliztunk mi eleget. szoval az o eskuvoje vmi olyan amit nem lehet kihagyni. tobbet er az h ott legyek mint a az az osszeg amit a repjegy attetele jelent.
ami ezzel az egyetlen probleme, h ugy tunik, h a legkozelebbi lehetseges visszautazasi datum oktober vege. amitol mar most a falnak szaladnek legszivesebben. eddig nem hianyoztak comrade-jaim, de most mar elkezdtek nagyon, es nem csak ok, hanem az egesz ottani let.
masreszt ugye leakarok menni ibolyaekhoz a gyumolcsosukbe. ha mar itthon maradok tanulajak vmi olyat amit kesobb remenyeim szerint felhasznalhatok.

megint es ismet halat rebegek a webaruhaznak. komolyan becsavarodnek ha nem johetnek be melozni nap mint nap.

tegnap munka utan hazasetaltam, tettem vettem, osszepakoltam par goncot, amit atvittem victorhoz, majd ariel atjott es megneztuk a tarzan c. rajzfilmet. ami annyira bugyuta, h nem is ertem hogyan engedhetik h gyerekek nezzek. nna ha lesznek kolykeim nem fogom hagyni h ien marhasagokat bamuljanak. nezzenek inkabb simpsonst meg south parkot. nem erdekel beszeljen csunyan, de ne higyje mar azt, h egy gorilla az anyja tarzannak, csak mert annak is dobog a szive meg 2 fule van.

ma tomi ocsemmel fogok talizni meg dumazgatni kicsit, aztan meg vampirral is talizom. az ido tre. kicsit le is vok hangolva. nyusssssz...

Nincsenek megjegyzések: