hétfő, szeptember 10, 2007

wedding sinker

2007.09.09. vasarnap este faradtan, keson

leginkabb a tegnapi eskuvorol irok ma, bar par reszlete't ma'r olvashatta'tok az indexen vagy eppen lathattatok a tv-ben. am sokkal fontosabb dolgok is tortentek mint az a pici karambol...
elozmenyek kicsit melyebbre nyulva.
penteken bakancs vadasz turara indultam ariellel, es a nyugati mellett talalhato tura boltban egesz fasza kis surranot sikerult beszereznem viszonylag olcson.
otthon megneztuk a szomszed zold nojet es alukaltunk egy nagyot.

szombaton lemezeket turkaltam es valogattam ossze az esti partyra. ariel addig surgott forgott meg majd' halalra fagyott. kint szep ido volt, napsutessel a lakasban jegkorszak. nem ertem.
victor ertem jott delutan, bepakoltuk a lemjakat, hangfalakat, ezt azt es elindultunk a zsofia allohajora. a hajo seggebe lepakoltuk a cuccainkat, pacsiztunk baratainkkal.
a hajo tetejen fogadtak orok huseget egymasnak palma es corvin. ezt kovetoen kikerestuk hol ulunk, helyet foglaltunk es vartunk a hamira. a leves elott vmi pap mokus mikrofonert nyult es vagy 20 percen keresztul lokte a suketet istenrol a hazassagrol es istenrol meg az atyarol meg egy fiurol meg szent lelekrol. no offense, nem bantasbol irom en ezt, neki fontos szamit akarmi, mondja el nyugodtan. csak a leves kihult mire lerakta a mic-ot. sebaj. :)

szoval degeszre tomtuk magunkat, iszogattunk storyzgatva jobaratokkal. ezert is jottem haza erre az esemenyre. ez az amit sehol mashol a wilagban nem tok atelni. halas vagyok nekik, nektek my dear friends.... /ez volt a walt disney resz, de neha ilyen is kell.../

a zenekar 3 tagbol allt es derekasan kuldte a magyar es kulfoldi slagereket hajnali 2-ig. akkor is csak azert hagytak abba, mert mi elkezdtuk osszerakni a lemjakat. mondjuk mire eljott a pillanat h bealljak a dj pult moge, mar nem voltam szomjas es fel is otlott bennem a kerdes, h tudok e egyszerre 4 lemzjatszon muzsikalni. majd ujraszamlalast koveteltem es rajottem h csak 2 van es ideje abbahagyni az ivast.
az erositot a hajo biztositotta. igen meg affelol is biztositott h nem egy high tech model. hat nem volt az. de legalabb szolt. a fele. de azt megduplaztuk ugyhogy 2x monoban rezegtek a me'lyek a membranokon. mar amennyire lattam tancikaltak az emberek, ugyhogy en orultem. szeretem ezt csinalni.
hajnali fel hat korul vetettunk veget a bulinak. addigra elkopott a tarsasag nagy resze, csak paran maradtunk, total bebaszva, tantorogva. osszeramoltunk, megegyszer sok boldogsagot kivantunk az ifju es igen faradtnak tuno parnak es hazajottunk.

es most par szo a karambolrol. gondolom aki olvasta a hireket v nezte a tv-t, mar tudomast szerzett rola. a program egyik resze volt a 2 oras hajozas. kb. a lanchidig jutottunk el a feher hidtol amikor csattt, crash bumm bang. a hajo eleje fele igyekeztem vissza az asztalomhoz amikor meglattam a kek duna hajo oldalat a mi hajonk orranak csapodni. v forditva. kicsit meginogott a padlo, paran magukra lottyintettek a voros borukat, a zenekar abbahagyta a zenelest es egy kislany sirva fakadt. hozzatennem h a mi hajonk egy uszalyra epult hatalmas dog, ami ar elleneben uszott. szoval ez vs. egy sokkal gyorsabb, kis ladik ami az utso pillanatban elkerulendo a frontalis utkozest felrerantva a kormanyt oldallal hozzank vagodik. daniek a tetorol tisztan lattak a masik hajot amint behorpad az oldala, berobbanak az uvegei, az utasok sikitanak es a hajo maga mint vmi kavics pattog vagy 2-3-t a viz felszinen. mi megalltunk, megfordultunk es visszamentunk a molohoz. amit nem ertettem, az az h, a kapitany miert nem jott oda hozzank es mondta bele a mikrofonba h holgyeim es uraim, ez meg ez tortent. en ma a netrol ertesultem a tenyrol h 8 szegeny dan mokus megserult.

ma foleg rosszul voltam meg victorral vasaroltam a c und a-ban. most is itt vok. o elutazik jovo heten bg-ba, en meg kicsit elidozok a kecojaban. meg a jovo heten bejarok a webaruhazba. a hetvegen tibiek eskuvoje es aztan terveim szerint irany videk. majd kiderul.

Nincsenek megjegyzések: