péntek, szeptember 07, 2007

walkin' in my shoes

tegnap munka utan bementem a kirow-ba mesteremet meglatogatni. beszuntette o is a munkat es elsetaltunk a westendbe, megnezni a bakancs kinalatot es enni egy makos gubat. ahogy elneztem a martens bakancs 25 eft, ugyhogy monnyon le. a turaboltban viszont lattam egy sherpa bakancsot
20-ert, ami megfogta a fantaziamat. asszem arra fogok beruhazni. ocsem eskuszik erre a sherpa dologra h tartos meg tisztabb lagyabb szarazabb erzes.
ma munka utan ariellel talizom. nem lattam mar masfel hete, ugyhogy eppen ideje van, h egyutt toltsunk egy kis idot. lehetne menni este kalapalni sinko elvtarsekkal, ezen meg filozom.
ma ujraraktam a szgepemen a rencert, mer' nagyon huncutkodott. az elet zajlik.
ja es tegnap megneztem a die hard3-at. meg majd a 4-et fogom.

HIPPIKAJEE MOTHERFUCKER

Nincsenek megjegyzések: