hétfő, február 04, 2013

into the night

már rég aludnom kellene. éjjel 2 van. nem mintha holnap korán kellene kelnem. semmi ilyen.
egyetlen dolgom, hogy elmenjek meglátogatni a mostohaanyám. nem mondanám, hogy gyakran eljárok felé. shame on me.

bepakoltam a bőröndöm. najó... teli dobáltam mindenféle ruhákkal.

fogadtam ma egy kedves párt, akik megnézték a lakást és majd visszaszólnak. eddig egyik sem szólt még vissza aki ígérte. furcsálnám ha most másképp lenne.

utolsó napok itthon. annyiszor elbúcsúztam már, hogy nincs pofám good bye partykat csinálni. tegnap azért összejöttünk nálam páran és méltóan elbúcsúztunk pár agysejtünktől.

optimista vagyok a jövőt illetőleg. igyekszem. az maradni. annak lenni.

ha vki olvassa ezt és itt van bp-n és úgy érzi mindenképp találkozni akar velem, akkor tudja hogy találhat meg. van rá még pár napja.

peace out

Nincsenek megjegyzések: