kedd, február 12, 2013

baby steps

megvolt az első igazi munkanap. fele a neb gyorsétteremben. fele a boltban.

kezdem az első felével. 12-kor kezdek. úgy tűnik fix óráim lesznek. ami nem rossz. azt vártam, hogy megint lesz eligazítás, betanítás, tűzvédelmi agymosás. nah, ehelyett kaptam a kezembe egy rongyot és kivezényeltek tálcákat gyűjteni meg asztalokat törölgetni. egyből beugrott első munkahelyem a burger king, és elkezdtem magam nem túl rózsásan érezni, hogy 34 évesen még itt tartok, majd megvizsgáltam a dolgot más szempontból is és rájöttem, hogy kifejezetten jó ez így.
ugyanis a lehető legkevesebbet kell így a vendégekkel foglalkoznom. összegyűjtök egy rakás tálcát és vígan elmaszatolok velük hátul. a lány akivel dolgoztam azerbajdzsánból jött és most PHD-zik művtöriből. :)

van 1 óra 15 perc szünetem. azalatt bőven megkajálok, pihenek kicsit. majd visszamegyek a boltba.

ott az a team aki beszólt a hajam miatt vállon veregetett és megdicsért, mert én voltam előző nap a legjobb eladó, amin persze meglepődött hiszen első napom volt ott. ezzel 1:1. sőt még előbb el is engedett, hogy elérjem a buszt este.

amit egyébként is elértem volna, akkor hóvihar volt.

ma van/volt az első day off-om. bementem az orange-hoz, visszaadtam nekik a box-ot, de még le kell beszélnem a dolgot a behajtó céggel is. vettem kaját, főztem, pihentem, szellemírtókat néztem. majd este bementem a village-be találkozni régi kollégákkal. köztük egy angol lánykával, akinek szépsége vetekszik egy angyaléval. bár angyalt még nem láttam.

most pedig megnézek még vmi filmet és alszom. remélem ezúttal jól, mert tegnap éjjel pld kiabáltam álmomban.

Nincsenek megjegyzések: