péntek, február 08, 2013

brand new 4th time

csend van. itt ülök a nappaliban, használom a netet amit már valaki más kijárt előttem és azon filózom, mennyivel könnyebb lett volna már tavaly is az életem egy ilyen apartmanban. de haladjunk sorjában.

reggel még homeles-ként üldögéltem az itteni Westend aljában. a takarítók épp hogy csak felvették a munkát és kiskocsikról kefélték a padlót. engem meg toszigáltak arrébb.

bementem a  Fantasiaba. megmondták, hogy Boiserie. de csak 11-től van recepció. fasza mert még csak 09:30 volt. akkor még egy kis shopping mall. benéztem az orange-hoz. azt mondták, hogy vigyem vissza a boxot és akkor nem lesz gond. oké. a napokban.

voltam a bankban hogy új kártyát csináltassak. nah az nem jött össze. majd a dizni csináltat magától.

uncsiztam, visszamentem a fantáziába. ott üldögélt 2 feka lányka és egy fr fiú. beszélgettünk, ők is arra vártak, hogy vki elvigye őket a B-be.

11:20-kor egy olasz tündér elhozott minket ide a B-be. a recin megismertek, ami sajnos nekem nem túl kedvező, mivel 4 hónapja összevesztem a csókával. Illetve ő veszekedett velem, én nyugodt voltam. mindegy... a lényeg hogy elkérte a pénzt, kitöltöttük a papírokat és megkaptam a kulcsot. már akkor láttam, hogy amilyen balszerencsés vagyok megint a földszinti lakások egyikét nyerem meg. tehát a napot sose látom, plusz parázhatok, hogy ki surran be és lop meg. tétováztam kicsit, majd szóvá tettem a dolgot, hogy ha van rá mód adjanak egy másik emeleti szobát. hááát az nincs, menjek nézzem meg ezt, és majd meglátja ha tud vmi mást adni.

nem tehettem mást elindultam a lakásba, hogy bekukkantsak. egy spanyol Shrek fogadott kezében felmosóval és borzalmas testszaggal. nagyon nem tudott hova tenni, sőt kifejezetten ellenséges volt, amikor pedig kiderült, hogy a szobát is egymással kellene megosztanunk földhöz vágta a fókát és elvágtatott a recire, hogy ez nem állapot és ő követeli a haverját, aki spanyol. a recis próbálta csillapítani, hogy a haverja tegnap amint eltöltött ott 20 percet átkérte magát egy másik rezidenciába és lehet h a hiba az ő készülékében van.

amint elhagyta a helységet az ork a recis megkegyelmezett nekem. adott egy kulcsot egy második emeleti szobához, ahol már eleve lakik egy magyar és egy litván srác. ehhez képest egy olasz lányt találtam a kanapén aki a Keresztapát nézte. mondjuk mi mást?

a szobám remek, világos, tiszta. jól érzem magam.van net. a magyar srácot ismerem tavalyról, a litván is jó arc, a bnője is az. és van már nekem is roomie-m, a fr srác akivel idejöttem. hugo a neve, 20 éves, van bnője a távolban és nagyon csendes és udvarias. nem lesz probléma.

holnap 1245kor kezdek, de bemegyek előbb. kiváncsi vagyok hogy a munka milyen lesz, mert a szállással eddig nagyon nagy mázlim van. amit már meg is érdemlek.

a lakásom még nincs kiadva és el kell kezdenem intézni azt is innen, de kell még 24 óra hogy átálljak és legyen erőm nekikezdeni.

Nincsenek megjegyzések: