hétfő, március 19, 2012

partizán naplója

day off... az első nap. igazi nap. süt. eddig nem túl produktív.
tegnap volt magyar összejövetel itt a boiserie-ben. mielőtt elmentem volna ledőltem egy órára. kényelmetlen volt, inkább visszamásztam az ágyra.
beszélgettünk, elszívtam 2 cigit. ennyi elég is volt a nikotinból egy időre.

reggel kilenckor felébredtem, mamlaszka is éledezett, mert dolgozni indult, ahogy szokott 1,5 órával előbb, mert amilyen gyorsan készül kell is ennyi.

én úgy döntöttem, hogy nem sietem el a felkelést, abból úgyis csak baj van, inkább birodalmat építgettem vagy 220 körön át. gondoltam ezúttal a fegyverkezést hagyom a fenébe és inkább fokuszálok a fejlesztésekre. minden tartományban egyetem, múzeum, dejó, erre jött valami buzi kisfaszállam és 4 lándzsással levert. :( dühömben el is mentem tejért.

hazafelé a postaládában találtam egy új aksit a laptopba. nah nem oda nőtt, hanem megrendeltem neten és meg is jött... jaah hogy ez nem anglia.
gyorsan bele is tettem a masinába és örömmel tapasztaltam h tökéletesen működik. neten visszajeleztem h lehet levonni a cash-t és kifizetni zsanpólt mert megérdemli.

megpróbálom itt eladni a masinát és a pénzt belefektetni egy másikba, ami gyorsabb és ezzel letudni megint 2 évre a laptop vételt. majd meglátjuk mi lesz belőle.

ennyi van...

munka megy. persze szokásos módon. én csinálom mint a güzü, néha meg betalálnak h nem tetszik nekik vmi. annyi büdös besúgójuk van, hogy a nálunk a kommunizmusban nem volt ilyen. a teamleaderek segge tükörfényesre van nyalva olasz tehenek által. undorító. de nem kell odanézni.

én napi 5000-et simán összekasszázok a mikiegérnek, aki ebből 40et vissza is ad nekem. fair deal. egyelőre.

nyelvtanulás még várat magára.

tarácskával sem találkozom túl sokat. ami mint tudjuk a hosszú kapcsolat titka. majd ma este, meg holnap. addig még elintézek ezt azt és összeütök vmi kaját, mert éhezem...

Nincsenek megjegyzések: