kedd, március 06, 2012

the italian l.o.v.e. channel

californicationt nézek angol nyelven, olasz alámondással. ez hogy lehet? úgy hogy a hős szerelmes pasztaterminátor belekezdett esti turbékjába és a környéken elfogyott a sávszélesség, mert szállnak a tiámók oda vissza. megint. órákig. valami borzalmas dolgot tehettem előző életemben.

sebaj. befejezem ezt a postot és megölök pár zombiet levezetésképpen.

a nappaliban sem jobb a helyzet. ott langyika gépfegyverezi a jónépet, vagy horrorfilmeket néz, tegnap este vmi őrült doki varrta össze az embereket egyik seggét a másik szájához. most erre mit mondjak? méghogy a görögök óta senki sem rukkolt elő semmi újjal.

egyébként woody allen tévedett amikor azt mondta hogy ha bi vagy akkor megduplázódnak az esélyeid egy randihoz. ugyanis langyika elvileg bi, de nem néz az se fiúra se lányra. csak a texasi láncfűrészes és a gta4.

de ez a blog nem róluk szól, nehogy már ellopják a thunderemet. leírom velem mi minden történt az elmúlt 2 napban.

tegnap meg sem mozdultam. kis túlzással. a boltba azért elett a fene. benyaltam fél üveg portóit, úgy becsipugtam hogy megborultam. de erről már írtam...

este átjött tarácska. sajnos langyika2nek nem tudtam demonstratíve megmutatni, mert nem tévedt haza, de sebaj. ő kivágezte a maradék italt, amitől elnehezedett a feje és felborult.

ma reggel ébredtem, fürödtem. elmentem a recepcióra. ki kellett nyomtatni pár papirost meg lemásolni is. de bedöglött a fénymásoló. pánikba nem estem, voltam én tekknikus. láttam én már fűben nyuszit. bohóckodtunk ott 20 percet, megtaláltam a hibát, nem nagy ügy, valami okos tóni matricákat fénymásolt, naná hogy beleragadt a gépbe és az meg rommá gyűrte a papírokat.

átmentünk bussy st george-ba, ott van a cociális központ. jelentkeztem, lesz nemsokára kb 2 hónap, tb kártyám. kurva izgi.

hazajöttünk. amadeust néztünk. 37 percig. a lány bealudt. én játszottam. léptem vagy 7 szintet.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Magyar megoldás a technikai problémákra: kihúz újra bedug konnektorba -ha ez nem működik, masina oldalát megrugdalni. Már ennél a résznél tapsvihar + minden újra működik, de hogy te kivakartad a matricát... asszem hamarosan hívogatni fognak, ha karbantartási problémájuk lesz :D
Ne zárd kulcsra az ajtód, tegyél inkább vizes lavórt az ajtó fölé -az sokkal sokkolóbb+ teátrálisabb :D és nagyszerű posztot lehet írni róla, azt se feledd :D
jajj, akartam neked valami vicceset posztolni, tessék:
http://www.youtube.com/watch?v=HR4n6OVoyYQ&feature=player_embedded
Remélem tetszik!
pux
Bori