csütörtök, március 01, 2012

i can' t stand the rain

ez a kedvenc nótám most. a boltban van alkalmam meghallgatni szerencsére. jobb mint a törpék dala a hey hoo-val.

munkában volt megint kisebb összezördülés. vihar a biliben. nincs is kedvem leírni. de mindenesetre az furcsa, hogy derék tl-jeink szó nélkül hagyták. eddig legalább is. lehet h ma megkapom a fejmosást.

az van hogy minden nap kihírdetik h ki volt a nap legjobb eladója, de asszem ezt már írtam, és én mindig ott vagyok az élvonalban, amit most nem azért írok, hogy fényezzem magam, mert ilyen polirra nem vágyom, hanem, mert talán ez védettséget ad. aztán meglátjuk. azt persze nem akarom, hogy kirúgjanak, mert fogalmam sincs mihez kezdenék.

pocsékul alszom. asszem egy dolog, hogy sokkal nyugodtabb vagyok itt, de ez talán csak a jéghegy csúcsa. vmi nincs rendben. oké most nem kattogok azon h mekkora ostoba gecik vezetik az országot, mert nem vagyok ott, és van mit ennem, nem fagyok meg és a fal sem rohad rám,  de mégis az, hogy nem tudom meddig tart itt ez a misszió és mi jön ezután kicist kikezdi az elmém. a szerződés szept 30ig szól. el is lehet itt baszni a rezet bőven. pénzt is lehet keresni és persze a nyelvet gyakorolni. azután?

és hol? itt frencsiben? írország? kanada? új zéland? jupiter?

csak az az egy biztos h nem magyarország. megpróbáltam már elégszer ahhoz hogy tudjam nincs semmi értelme. oké be is borulva szóval ennek is köszönhető hogy a kedvem is borongósabb. inkább abbahagyom és diablozom.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

haha, én, aki a még derricktől is el voltam tiltva, mert féltem, a shutter island után csak annyit mondtam: ez meg mi volt?! :D vagy én lettem naon kemény mint a vídia, vagy a lányka nem járt eddig sokat moziba :) puszi Bori

Szuper65 írta...

áhhh itt total para van mindentol... megnezettem vele a Az-t Stephen king tollabol, gondolhatod... :P

Névtelen írta...

Jézus ereje! :O
Én azt csak olvastam, de még évek múlva is rémálmaim voltak vele! Lehet meg kéne néznem, hátha most már dzsukker vagyok és meg sem kottyan (teszt)?? :D
Bori

Szuper65 írta...

ha a film utolso 23 percet nem nezed meg akkor bekaka.
sajnos a végén átmegy nevetségesbe.

Névtelen írta...

na valahonnan letöltike, és világos nappal megnézike! :D
A könyvet úgy kaptam kölcsönbe a legjobb barátomtól, hogy azt mondta, elolvasta egy szusszanásra, majd a sarokban kucorogott hajnalban felkapcsolt lámpáknál. Csak azt nem értem, ezek után MIÉRT olvastam el?? :O para a köbön! + önsorsrontás :D
de felcsigáztál, ezek után meg kell néznem!! majd beszámolok. ha túléltem. :D Dizniben vannak bohócok is?? :O
puszi
Bori

Névtelen írta...

aztaqurva, ez fent van a youtubon :O
http://www.youtube.com/watch?v=XsbAQFdqp5U&feature=related
Nem merem megnézni!!
Félek, hogy bohócfóbám lesz egy életen át! :D biztos van ilyen betegség, ha nálunk még nem is, az USÁban biztosan. És akkor sosem tudnék már önfeledten mulatni egy Dizniparkban, ha egyszer végre lejutnék oda :DDD
Bori