szombat, március 24, 2012

living room

a nappaliban ülök, ölemben a laptoppal, ami azért is nagy dolog, mert eddig csak tápról volt hajlandó megmozdulni, de pár hete vettem bele aksit és most újra boldog mindenki.

munkahelyemen olyan gyepesagyuakkal dolgozom, hogy simán lehetnének magyarok is. 3 napja miután bezártuk a boltot, a raktár eldugott szegletében kivettem a zsebemből a mobilom és megnéztem mennyi az idő. nah egyből ott termett egy teamleadernek készülő menyecske és közölte hogy nah ez tilos. azóta minden nap meghallgathatjuk briefingen, hogy tilos a mobilt a zsebből kivenni, még a raktárban is. amikor visszakérdeztem, hogy mégis miért? mi a kölünbség hogy a nem létező karórámon vagy a mobilomon nézem meg, hogy mennyi az idő, azt a választ kaptam, hogy tilos és kész. közöltem a tl-lel h véleményem szerint ez egy baromság. a legviccesebb az hogy közben 12 kollégám csak ott áll és szót sem szól. benyelnek ezek mindent. holnapután már gondolatrendőrség lesz. ha rajtam múlik akkor nem...

egyébként minden a régi. mamlaszka nagyobb balfasz mint azt eddig hittem. és isten az anyám eddig is pöcsnek tartottam. tegnap este átugrott tara, ezek ketten langyikával vmi horrort néztek szokás szerint. tara adott két puszit langyinak, majd gondolta köszön ennek az olasz betyárnak is, mire az elkezdett ajvékolni, hogy ő nem ad puszit, mert neki barátnője van.

más nem történt.

az bizonyos, hogy másik munkahelyet kell keresnem mert innen nemsokára kirúgnak menetrend szerint. amivel persze nincs gond, de muszáj hogy legyen másik hely. szóval ezen dolgozom.

Nincsenek megjegyzések: