csütörtök, március 15, 2012

future

Ez mar a jovo. A teflonomrol postolok mert alaptopbol kifogyott anett. A kanapen fekszem a nappaliban, mogottem suto egyenletesen morog ahogy kavarja a forro levegot a virslim korul. Ez lesz ma az ebed, tojasos rizzsel, kukoricaval es jofele istencsapasa mustarral. Az otthoni globus mustar ehhez kepest majonez.

Mamlaszka a pizsijeben horkol a szobaban. Azt hittem melozik ma es lelep koran, de baszik felkelni. Nem vagyunk baratok. Megturjuk egymast hiszen nincs mas lehetosegunk, de tudjuk , hogy legszivesebben a holdra koltoztetnenk a masikat.

A munka megvan es megy is. Persze ezen a heten is megmostak a fejem vmi marhasag miatt. De mar fel sem tunik.

Mivel ez az utolso munkanap a heten szamomra igy mar a hetveget tervezgetem. elso nap takaritok es mosok mint a maci. Masodik nap bemegyunk parizsba taracskaval ha az ido is olyan lesz h erdemes elindulni. Jelenleg es altalabanszurke az eg. Amitol persze nem csattan ki az ember jokedve hiszen a napocska nem csak a majak szerint a masodik legjobb dolog.

Egy honapja hogy itt vagyok. Honvagyam az nincs egyaltalan. Barataim, ocskosek hianyoznak, de ezt portoval meg lehet kezelni. Bar azt sem viszem tulzasba. Draga ;)

kerdeztem a tl-t hogy mikieger alapon lehet e franciat tanulni. Meg nem jott valasz de imadnam ha fizetnenek vmi tanfolyamot. Az jelenti a kulcsot az osszes tobbi fr munkahely ajtajahoz. Az pedig vilagos h innen tovabb kell lepnem legkesobb ennek a szerzodesnek a lejartakor.

Nincsenek megjegyzések: