vasárnap, január 02, 2011

sunny

thank u for the love u brought my way

nyugi nem vagyok beleesve semmiféle nőneműbe. csak magába az életbe.

reggel nem voltam jól. felkeltem vagy fél hatkor arra hogy nem kapok levegőt. lemásztam, elindítottam vmi hülye filmet, amin elaludtam. kilenckor ébredtem ismét. főztem a teákat literszám, néztem a die hard-ot, ettem sültkrumplit és vámpírral elindultam az arénába, hogy átvegyem a kontaktlencsémet.

megérkeztünk, bementünk vmi drogériába, ott megvettem a fél üzletet. már van vitaminom, itókám, vietnámi balzsamom, sok sok zsepim.

a lencsét nem adták oda, azt mondták h be van gyulladva a szemem és így nem kapok. menjek orvoshoz, vagy ha mindig ilyen akkor tegyek le a lencse viselésről. letettem.

vámpírka scannelni akart, de nem jött össze az arénában így átmentünk az árkádba. majd onnan a sugárba.
én szülinapi ajándéknak kaptam egy hajvágást. ezúton is nagyon szépen köszönöm.

most olyan jókisfiúnak nézek ki. de úgyis összekócolom.

nade a napnak ekkor még nem volt vége.

elindultunk kisautóval hazafelé. félúton a nagylajos közepén autó megállt
se előre se hátra.
isteni érzés.

csak félrehúzódtunk a bosnyákon a templom előtt, hívtam a sárga anygalt, azaz lipit és viktort. eldugtuk az autót egy kisutcába, majd holnap öcskös megszereli. elvileg tudja h mi a baja. nem vagyok túl boldog emiatt.

és most értem haza. készítettem reszelt almát, citrommal, mézzel. mellé neocitrony, meg egy narancs. chat. vmi dili film. és dodo. meg kell gyógyulnom. asap.

Nincsenek megjegyzések: