hétfő, január 17, 2011

bored

üdv elvtársak.

innen a kastélyból megint. ezúttal már saját gépen. ülök az IT infopultban, baszom a rezet és kezdek éhes lenni.

a 7vége csodásan telt. eladta öcskös az autómat, így azzal sem kell már baszkodni. buktam rajta egy kis pénzt, de nem bánom.

pénteken este amikor hazaértem már használhatatlan voltam. elhoztam a cégtől egy full hd tv-t. beüzemeltem. sok képkocka nem futott le rajta, amire álomba szenderültem. sajnos a kanapé nem túl kényelmes, így az éjszaka közepén felébredtem, felmásztam a galériára.

szombat este átjött értem sinkó mester és elgurultunk hozzájuk. mézespálinkák egymás hegyén hátán, majd instant. ott nem tudom. techno, sok ember, alkohol, majd 3 körül taxi és ágyikó. egyetlen ám lényeges lépés maradt ki. a madarak letakargatása. így hajnalban már ébren voltam.

fruzsival elmentünk árkádba és ikea-ba. vettem egy pulcsit és egy dohányzóasztalt. hazajöttünk összeszereltük. mmint ő összeszerelte a franciasalátát én az asztalt. vacsi után magamra maradtam, de nem sokáig, vámpírka felugrott és megnéztük a dark city c filmet. aminek a végét én átaludtam, így nem igazán értem h miről is szólt...

ma meg itt...

Nincsenek megjegyzések: