szerda, január 05, 2011

f.u.l.l.

tele ettem magam finom sült krumplival és pulykamedallionnal. pár hete ez a sláger. ezt sütögetem ki magamnak esténként. rendkívül költség és időtakarékos.

tegnap a szülinapom volt. melóztam, hazajöttem, vámpírral videóztam beszélgettünk. majd viszonylag korán aludni tértem. kaptam sok köszöntést, jól esett. most egy teljes évre vége az összes celebration hype-nak. hála a jó égnek. jövőre elmegyek világá. az biztos karácsonykor.

munkával indult a mai nap is. elindult az eu elnökség és egy puccos hotelben segítettem külföldi újságíróknak netezni. szép ruhában ahogy kell. közben hallgattam a helyettes prime ministert amint árad belőle a szó. ne is kérdezzétek. oliviero toscani azt írta h a reklám egy mosolygó hulla, nos akkor a politika egy habzószájú zombie egyik kezében virágcsokorral a másikban láncfűrésszel, öltönyben.

most itthon. nincs semmi dolgom. szabad vagyok. a magam ura. szeretem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog fülinapot A.!
Jó, hogy gyakrabban írsz. A zombis részné szénné röhögtem magam.
Boribon