szombat, március 13, 2010

5 év

nah ezt is megértük. 5 éves lett a blog, amit muszaj volt megunnepelni. ekezeteket elhagyom most, mert ocskos fasza laptopja ez es nem magyar bill, nekem meg nincs kedvem keresgelni.

szoval... tegnap

nem tom mi volt delelott...de azt tom h du elalmosodtam es ledoltem egy orara. majd nyulka megkeresett h menjek veluk west balkan megnyitora, mert ott lesz nekem igazan jo.

legyen...

oktogonon talalkoztunk, besetaltunk a felig kesz szorakozohelyre.

velemenyem szerint lenne meg mit csinalni rendesen es nem a vakolattal van bajom vagy hogy a fiu wc-ben nincs tukor, hanem pld a hangositassal. mert viszhangzik a terem, elvesznek a kozepek és raadasul halk is. de a sor legalabb draga es sztem vizezett.

tancikaltunk, jott gyula mester es dori is. majd hazasetaltunk.
mi mesterrel felborultunk es kisagi teflonjara ebredtem ma delben.

ma este lesz 80as evek party, amire nem megyek el, mert inkabb lipivel buzulunk. ugysincs mar sok idom itthon. hogy a fene enne meg ezt.

atjott du ocskos es most itt nyomja az xboxot, en tokon fogom szurni magam, mivel nem talalom a kedvenc jatekomat. csapas csapas hatan.

holnap elmegyek fecokaval es kedves felesegevel vmi furdo letesitmenybe. idejet nem tom mikor voltam ilyen helyen utoljara. talan glu glu-n.

hetfon reggel pedig 3 oras musor a tilosban. elkepzelesem sincs milyen zeneket vigyek magammal. vmi forradalmi kell. akkor sok ratm...

boldog 5 evet, ugyes vagy(ok) s65

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog fülinapot Super65!
Várom a párizsi kalandjaidat is!

Ha megszöknék egy biofarmra hol találok infót ez ügyben? Tudok német+angol jól.

Boribon

t.jay írta...

gratula teso, meg sok jo irast kivanok!!