szerda, április 16, 2008

sleepy

kezdek átmenni vámpírba és más se látszik belőlem csak csík szemeim és az h mindjárt elalszom.
ráadásul ma már elfogyott a vasárnap összedobott lecsó is. ugyancsak nyoma sincs a 2 napos palacsintának. ergo főznöm kell.
ha jobban belegondolok, akkor ma folytatom a délutáni szundika projektet.

tegnap délután birodalmat építgettem, majd megérkezett kedvenc vérszopóm, átbeszélgettünk pár órát, én csapra vertem a maradék piros bort és meghagytam t-nek, h hozzon még egy palackkal. 2300 körül meg is érkezett, megnéztük a team america-t. kevesebbet aludtam mint igényelem, ezért most megfizetek drágán. ki kell peckelnem a szemeim, gondolataimat meg pórázon kellene tartani, mert folyamatosan elkalandoznak a munkáról. hogy merre? azt ne is akarjátok tudni.

tervbe van véve, h júli elején visszamegyek a kommunába én kis sidewing-emmel, aug közepéig. néztem már repjegyet is meg minden.

kerestem kulcsosházat is, mert igényem van egy kis elvonulásra, de nem jártam sikerrel.

Nincsenek megjegyzések: