hétfő, április 21, 2008

601

nnna így túl a hatszázadik poston írok pár keresetlen szót a 7végéről.
ha emlékezni fogok rá

pénteken t-t akartam magam mellett tudni és ez meg is történt, nem emléxem mikor, hogyan meg apróbb részletek, de biztosan jó volt, mert mindig az.
reggel meg elszaladt. nem is baj, morcosan ébredtem, lelombozott, h ezen a 7végén sem talizom öcskössel. ennyi erővel lehetnék a wilág másik végén is...
anyámmal is beszéltem, h hasson másik öcskös lelkére, mert sajnos az anyagi wilág közénk állt és én már kezdem elveszteni a türelmem és birka nyugalam. talán sikerrel jár, ha nem akkor vérciki ez a hónap, plus hihetetlen csalódás saját véremben.

lementem a boltba, mire hazaérkeztem vámpír és t állt az ajtóm elött. összehaverkodtak, nekiálltunk főzni. borsófőzelék volt a terv, az eredméynt nem részletezném. meg lehet enni. ha más nincs otthon. rossz volt a borsó. nagyon...
mi ledöltünk party elött pihenni, vámpír hazament.
találkoztunk nyúlékkal, lementünk chachacha-ba.
új helyen van, új designnal, emelt ital árakkal, high tech belsővel, elviselhető hanggal.
lejöttek fecóék is, mi pedig első sorban riszálva vártuk h rázendítsen ursula.
egykor elkezdte pakolni a jobbnál jobb zenéket, mi örjöngtünk.
2 dolog miatt. első a muzsika. második. a második dolog az a töménytelen BUNKÓ, akiknek sikerült letévelyedni és tönkrevágni a hangulatot. én nem tudom honnan szerzi az ország az alapanyagot ennyi KRETÉNhez, de készletünk kifogyhatatlan. oké, sejtem h nem vagyok én sem egy szofisztikált tál eper,
de annyi eszem van, h nem rendezek be minibárt a sarokban, mindenkit odébb taszajtva, amikor megszomjazom én vagy másik 8 haverom
arra is fussa agyból, h nem lihegek bele ismeretlen jányok nyakába tánc cimszó alatt, mint yeti barátunk, akit próbáltam sikerrel távol tartani kicsi vámpírtól
de a pálmát egy huszonakárhány éves részeg fasz vitte aki dévényi tibi módjára végig kommentálta a partyt, elmés szövegekkel, mint pld "baze 1500ért gecire megérte, milyen jó már a zene" ki a faszt érdekel apám? he?
tanulság... chachába, siófokra és attól tartok h bsoundra soha többet semmikor. még ha magát a jóistent is hívjak meg játszani 2 technics-vel meg j lo seggével a feje helyén.

vasárnap tuti volt
vámpírral lángos a vligetben, majd bringázás. sok ember, sok jóember.
este átjött dorka baba, beszélgettünk, lelkiztünk, remélem elérte a trolit és egyben hazaért...


ma munkában. frissitenem kell, mert beposványodtam. de ezt már írtam...

Nincsenek megjegyzések: