péntek, április 25, 2008

miraculum

Allium sativum
A fokhagyma antibakteriális és antimikotikus (gombaellenes) hatása révén légúti megbetegedések és a Candida albicans okozta fertőzések kezelésében használatos. Továbbá tágítja az ereket is. Rendszeres, kúraszerű alkalmazása csökkenti a vér káros LDL-koleszterin-szintjét, antioxidánsként serkenti az immunrendszert, csökkenti a mellkasi fertőzéseket, véralvadásgátló- és vérnyomáscsökkentő. Főbb hatásai közé sorolandó még az antibiotikus (antibakteriális), nyálkaoldó hatás. A népi gyógyászatban meghűléses betegségeket is gyógyítanak vele. A fokhagyma baktérium ölő hatásának köszönhetően tisztítja a szervezetet. A Koch-féle tbc-bacilusokat az 1/1500 hígítású fokhagymakivonat megöli. Enyhíti a menstruációs görcsöket.

Olvastam a neten h ez kell nekem. alapból sok büdös hagymát eszem, de megfázásra kifejezetten jól fog jönni. munkát félidőben itthagytam, hazatekertem és magamba tuszkoltam 4 gerezdet.
ma már szinte semmi bajom. leszámítva h majd beledöglöttem úgy marta a pocim a hagyma. de ha vmi megéri, akkor az megéri.

1 megjegyzés:

Emptidiot írta...

Elárulok egy nagy titkot. Tejet kell inni rá, az teljesen semlegesíti a maró érzést a gyomorban.
De azért hős vagy, hogy kibírtál négy gerezdet tej nélkül!