szerda, november 22, 2006

without me

a tegnap esti lightos program a kovetkezo volt.
hazamentem, 7 korul atjott lipi, total war-oztunk. beszelgettunk, pizzaztunk. perfect.
aztan szundika. reggel magamhoz vettem a bank kartyamat. nem hasznaltam mar vagy 2 eve. de meg nem jart le. akarok dombornyomott kartyat, de elobb meg akartam nezni mi a palya ezzel.
bedugtam az atm-be. lekerdeztem az egyenleget es azonnal el is nyelte a gep a kartyat. meg el sem bucsuzhattam tole. :( bevontak.
ezek utan szemelyesen mar nem is mertem bemenni, feltem h bevonnak engem is.
ugyancsak brightonban volt egy hasonlo eset. csak akkor norika kartyajat tuntettem el ilyen femszorny belsejeben.
ugy dontottem h egy ujabb banknal fogok probalkozni, hatha meg nem ismer.

addig is elvagyok itt bent ma, nincs megrendeles egyaltalan, nem is baj. jol jon egy kis lazitas.
lementettem magamnak 2 filmet. este meg is nezem vmelyiket kis sidewing-emmel.

jut eszembe. akarok egy botmixert.

Nincsenek megjegyzések: