hétfő, november 13, 2006

brand new second hand

so, par szo az elmult hetrol.
sohateli ejszakakkal eltoltottem mar jopar orat. bar most a totalis haboru: kozepkor 2 az ami izgalomban tart.
ennyit a cyber vilagrol.

erre a honapra a francia tanulas az otthoni gyakorlas szintjere redukalodott. a jogsioktatom baszik visszahivni. en meg futok ki az idobol. lehet h masik oktatot kellene keresnem.
vagy hagyni az egeszet a picsaba? lehet egyaltalan egy honap alatt levizsgazni? v csak szornam kia penzt?
apropo penz. abbol ugye soha nem eleg. bar ugy nez ki h a jovo honapban mar egesz jol fogok keresni. ugyanis meglendult a bolt forgalma. olyannyira h mar nem is birjuk ketten a melot a fonokkel. megbeszeltuk h januarig meg ki kell tartanunk, aztan meg meglatjuk h merre lehet fejlodni. en nem bannam ha nyitnank egy masik boltot es en lehetnek ott az uzletvezeto. sztem jol csinalnam. :)
ocskos feldobta a temat, h tavasszal huzzunk ki ciprusra autoval. es tengodjunk ott. nem tom. egyreszt jo lenne megint utra kelni kicsit, es ocskosnek is jot tenne a levego valtozas, meglatjuk...

mi erdekes tortent a mult heten???????
kedden arielnel aludtam. kisebb fajta osszeroffenes volt naluk, sok tinipunci :)
gondoltam ratok sokat draga barataim, h ott lenne a helyetek nektek is.
petek este victornal tarsasoztunk. vic, mse, lipi meg en. reggel negyed hatkor hagytuk abba, mar cso reszegen. az egesz szombatot a galerian toltottem. este 9kor masztam le, mert atjott ocskos es hozott kajat. aztan meg a boltba es lekocsikaztunk. vettem is 2 tabla csokit. hazamentem, befaltam a csokikat, tovabb epitettem a birodalmamat. aztan begyulladt a szemem a sok gepezestol, megfajdult a fogam a 2 csokitol es rajottem arra h a vhogy vki mindig benyujtja a szamlat. tul szep volt az a nap, tul sok semmit sem csinaltam. muszaly volt az egyenletet kihozni nullara, mert nagyon plusszban voltam mar.
ugyhogy bedobtam egy fajdalom csillapitot es aludtam vasarnap du 1-ig.
a birodalom epult tovabb, de mar legalabb furodtem! es lementem a boltba tesztaert. amit egyebkent utalok.
megneztem a verdakat, nem teccett. atjott ariel. beszelgettunk, zenet hallgattunk meg sexmisszio felet neztunk, mert bealudtunk. nyugdij, imadom.
most meloban megint. du megnezem majd a conan a barbart. az elet szep. komolyan.

Nincsenek megjegyzések: