kedd, november 21, 2006

on the wheels of steal

ezt a nevet coldcut-eknak, vagy beastie-eknek adnam...
mult het penteken atmentem vic-hez. reggel 4-ig neztuk a forro ragogumi episojait. nagyon ragyogyultunk. amikor nagyimek kanadabol hazacsempesztek egy videot, meg a 80-as evek elejen ez volt az elso filmunk. radasul magyarul. egy kurva szot sem ertettem belole, de megfogott a hangulata. meg tele volt meztelen csajokkal ugyhogy csak sutyiban lehetett nezni, amitol meg jobban tetszett a film. azota megszereztem az osszes reszt dvd-n. elso dologom volt angliaban amint megkaptam a credit cardom h megvettem ebayen. masodik dolgom az volt h kiszortam 600 fontot az ablakon, de ezt most inkabb hagyjuk.
szoval pentek ejjel igy telt, ujjongtunk, meg huhogtunk vic-kel h a katonas reszben mekkora gyonyoru szemei vannak benji baratnojenek, v hogy a baby love reszben mien tinipuncik vannak mar bazzzmeg. :D

aztan delig aludtunk. aztan vki elkezdett kalapalni de istentelenul.
atjott ocskos. elmentunk vezetni. nagyon szarul ment. tolattam minden iranyba, megpadkaztam a verdat, egettem lefele a kuplungot. szegeny ocskos oregedett vagy 10 evet. de megvilagosodtam h 3 het alatt le nem rakom en a jogsit. ugyhogy beletorodtem h ujra kell majd vizsgaznom kresszbol es tavasszal uj oktatoval befejeznem... nem baj, most ugy sincs ra penzem.
szombat este balogh kalman koncert volt a terv. talalkoztam csajommal es bnojevel a deakon. kesobb jott vlagya, michael, corvin. mi beultunk kocsmazni a csajok mentek a koncertre. mi kb 2,5 ora mulva jelentunk meg, botranyosan reszegen. en mindenkepp. ebbol kis zavar is tamadt, mert nem foglalkoztam ariellel egyaltalan. meg is sertodott. akkor nem tudott erdekelni, egyaltalan nem voltam kepben. nagyon jo volt. :)
masnap taliztam a lannyal a vligetben, beszelgettunk, este atjott, minden suti.
hetfon melo ugye. az sok ujdonsagot nem hoz. mut heten beszeltem szabival a fizetes emeles ugyeben. a jovo honaptol emelkedik. zsir. aztan hazamentem es lefekudtem aludni. ez vmi uj dolog nalam. de este 6-ra mar olyan faradt vagyok h leragadnak a szemeim. most is siman ledolnek a raktarban egy oracskara. inkabb tankcsapdat hallgatok, kitalalok vmi esti programot. vmi lightosat. semmi extra.
kicsit sok a szoveg, nnnna keresek egy kepet.

Nincsenek megjegyzések: