szerda, november 15, 2006

the scream of the butterfly

nnna akkor, plastic dreams bele a bal fulembe es mielott meg elkezdodne a nagy hajtas es dobozolas leirom eszreveteleimet a nagyvilagrol.
tegnap ocskos bejott ertem a meloba es hazavitt autokaval. en otthon szinte egybol felborultam. vmi foldontuli faradsag szallt meg pillanatok alatt es nem birtam nyitva tartani a szemem.
este 10kor tertem magamhoz ujbol. akkor viszont egesz fitt voltam. letusoltam, megmelegitettem az anyukamtol kapott paprikas krumplit es megneztem a visszavago filmet cici gibsonnal. szeretem ezt a filmjet. allati jo zenek vannak benne, meg olyan kemenykedos movie, amit imadok.
almos meg mindig nem voltam, ugyhogy meg egy matrix 3-ra is beneveztem. nna ez megtette a hatasat. mire ziont lerohantak a gepek en mar nagyokat pislogva olelgettem edittol kapott kisparnamat. neo pofonjait mar horkolasom kiserte.

reggel 7-kor ebreszto. indulas az orsre vezetni. 8-ra kellett volna megerkeznie oktatomnak. fel kilencig vartam ra. irtam neki sms-t is , de baszott egyaltalan felhivni h kesni fog.
mondom h paraszt. legalabb kellemes napsuti volt. bar a bkv buszallomas mogotti parkolo nem kulonosebben kies taj fuzfabokrokkal. sztem kezdo autotolvajnak is neztek v ingyenparkolo ornek annyit cirkaltam korbe-karikaba.
Eric C.:utallak titeket, mert seggfejek vagytok...

aztan megjott vegre, beultem a kocsiba. 2 eve nem vezettem. megkerdeztem a pealok sorrendjet. gaz, fek, kuplung, ugye? aszonta az. akkor inditsak. ok. kuplung tovig. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
hoppa. a sorrend a masik iranybol indul, kuplung, fek, gaz. meg jo h nem automata az auto.
ezt leszamitva nagyon pengen vezettem, mar forgalomban. elmentunk kereszturra, ott boklasztunk meg vissza. egy karambol azert majdnem bejatszott, de nem en voltam a hibas hanem egy ideggyenge marha azt gondolta h meg meg tud elozni a 2savoson ugy h a szembejovo buszt nem trafalja el szembe. ha rajtam mulik akkor siman, de az oktatom rataposott a fekre igy be tudott a marhaja meg sorolni elenk. ja, h ezt igy nyomjak itthon? hat ha rajtam mulik baratom meg mindig a buszrol kaparnak le.
az is kiderult h a jogsit dec 17-ig kell befejeznem. eleg lehetetlennek tunik. oktatom ugy erzem szeretne a leheto legtobb penzt kisajtolni belolem. meg lesz lepodve. most azon tunodom h van e ertelme folytatni egyaltalan.
a rendelkezes ertelmeben ha a sikeres kreszvizsgatol szamitva eltelik 2 ev, akkor uj vizsgat kell tenni. ha eltelik meg fel ev, akkor ujra kell jarni a tanfolyamot is es minden eddigi vizsga elevul.
szoval ha most bele is kezdek, es nem sikerulne akkor meg megusznam egy ujabb kresszel. nem mintha azon atmennek, szarra sem emlexem.
ennyit errol.
masrol.
mas most nincs.
visszajottem dolgozoba. csomagolom a tintapatronokat. estere meg nincs semmi prg. fel kellene hivni ariel-t is. talan.
fel kellene vennem a kapcsolatot regen nem latott baratokkal is. kulfoldon azon sirtam h jujjj az en draga barijaim messze vannak. na puff, most itthon vagyok es ugyanazzal a 4 emberrel talalkozom allandoan. nem mintha nem szeretnem azt a 4 embert, csak ugy emlexem regen tobben voltak. szoval csak meg kell tenni az elso lepest felejuk...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon erdekes, koszonom