péntek, november 17, 2006

out of control

ez mindig is egyik legkedvencebb chem bros szamom volt. jo ujra hallgatni.
tegnap ocskossel visszahoztuk a lemjaimat. eddig bazsi dorzsolgetett rajtuk. este fulessel a fejemen ugra-bugraltam. imadom.
ocskos egyebkent iszonyat ahogy vezet. le sem irom inkabb.
este atjott meg vampirka. vacsiztunk. anyu mostanaban kuldozget nekem finom hazi kajat. csak az edenyeket kell visszaszolgaltatni azonnal, mert arra harap. de nagyon kedves tole. koszi anyu.
szoval megettuk a szekelykaposztat, beszelgettunk kicsit. aztan o lelepett, en ugye zenelgettem. felvittem a galeriara a laptopot, beraktam a titanicot es elaludtam azonnal.
most uj oktatot keresek, sot talaltam is. csak sajna kispesten garazdalkodik. de jobb fej mint a mostani.
ma egyebkent nagyon nagy nyugi van. nem csorog a teflon, alig vannak vevok. megrendelesek sincsenek. tudom h nem ebbol jon a love, de most nem banom.

sunshine underground

Nincsenek megjegyzések: