csütörtök, november 02, 2006

moooo

minden honapban eljon az a nap, amikor kinyitom a postaladam. felveszem a foldre hullott leveleket, a szorolapokat kihajitom a kukaba es elkezdem felbontani a nekem cimzett fizetesi felszolitasokat.
miutan az elmult par honapban egesz rendes kisfiu voltam es befizettem igen sok tartozast a mostani adag csak kicsit vagott foldhoz.
egyedul a upc merges ram annyira h eros bacsikat akarjon kuldeni haztuznezobe...
a vilag osszes kib***szott penze nem elegiti ki ezeket a verszopokat.

kedd este hatalmasat tarsasoztunk ariellel, lipivel es emesevel. masnap reggel ariel hazavonatozott. en komaztam. ocskos is atjott, de nagyon uncsi tarsasag lehettem, mert fel ora multan mar le is lepett. francia ora meg elottem volt aznapra. meg is beszeltuk julissal h vacsorazunk vhol.
don pepe-re esett a valasztas. en ennyi rantott sajtot meg eletemben nem ettem. alig birtunk felallni az asztaltol...
atmentunk victor haveromhoz. beszelgettunk, palinkaztunk, julis hirtelen felindulasbol letakaritotta a tuzhelyet. legkozelebb hazahozom es otthon itatom...
ugyis leengedtem a hutomet mar 3 v 4 napja. es meg nem sikerult kitakaritanom.
annyibol nincs gaz, h huuu le fog olvadni az a rengeteg kaja, mert a hutom mar jo ideje teljesen null kalorias.
victortol hazafele meg setaltunk egyet zuglo cityben. nekem bizony elszorult a torkom, amikor a pillango megallotol kolbaszoltam haza. eszembe jutottak azok a parkban logassal toltott ejjelek, amikor csak siman atvagtama a data manager mellett, keresztul a kutyafuttaton, be a hazak kozott, el az ovoda mellett... HAZA!!!!!!
naja, most is hazamentem csak a rona masik vegebe ezuttal.
azonnal felmasztam a galeriara, megneztem par friendst, amikor lemerult az aksi elaludtam en is.
most melohelyemen uldogelek, fonokom gumit cserel, nyugi a kocsijara. es varom h sohateli ejszakak2-vel megteljen a vinyom.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nyugi a kocsijára :D