kedd, november 28, 2006

get yourself a gun

alomkor muloban. a hetvegen sztem kialudtam magam 2 evre.
pentek estet kedvesemmel toltottem. masnap 13-kor keltunk fel. nekem rohannom kellett agi anyu es tomi szulinapi zsurjara, arielnek haza.
a szulinapi moka egesz fasza volt. talalkoztam barbarral is. reg nem lattam ot. sokat nem valtozott. ugy beruktam h 9kor elaludtam. reggel 10kor hazajottem. atjott peti ocskos, lipi. angoloztunk, neverwintereztunk, megjelent ariel.
tegnap melo utan ementem az arkadba h majd a cib bankba szamlat nyitok es interneten vasarolok lemezeket. nos, az arkadban nincs cib. :(
atmentem victorhoz. neverwintereztem amig o melozott, egyebkent beteg szegeny. megneztuk a banditakat, azt ejfelkor mar szundi. mint az oviban.
reggel megneztem a neten h hol van cib bank. a sugarban. gecijo. bementem reggel. szamlat akartam nyitni. nem mukodik a rendszeruk, jojjek vissza kesobb. gecijo. :(
majd melo utan. megigertem arielnek h ma egyutt kavezunk vhol.
teszek ide vmi kepet, h ellensulyozzam azt a tetu nacit...

Nincsenek megjegyzések: