kedd, február 21, 2006

the trap

beleestem, megint
nem akarok nagyon nyomott hangu postot irni, de szopok mint a torkos.

// figyelem: rengeteg ronda szo kovetkezik //
a gymbol nem lehet kilepni, csak egy ev utan. az a szemet kurva, aki fel oran keresztul farasztott azzal , h ugye jo a hatam, ugye emelhetek nehezet, azt az egyet nem mondta h a szerzodes 4.ik oldalanak hatlapjan oda van vesve h egy eveg fizetnem kell ha akarom ha nem. de ma megszereztem a szamat a headofficenak, nemsokara birokra kelek veluk.

a masik a bank. amikor penzhez jutottam a ho elejen, bementem tanacsot kerni. befizettem a credit cardomra 90 fontot, h lassak milyen jofiu vagyok. elotte persze megkerdeztem a puncit h ha kell akkor majd kivehetem e. aszonta persze. persze...
lofaszt!!!! nem lehet. most kerdeztem. ja igen majd egy honap mulva.

kivagyok nagyon. nem birom megszokni ezeket a gyikokat. valoszinu velem van a baj, hisz amiko cipruson voltam, akkor aszittem a cipriotak a legnagyobb barmok a foldon, most azt gondolom h az angolok azok, csak vhogy olyan erzes mintha az udvariassaguk mogott vmi mezbe martott torrel dofnenek hatba neha. maskor meg egyszeruen csak szopatnak.

jo hirek. az egyik lemja itt van. a masik nemsokara jon vaniaval. hulyeseg de ennek sem tok most orulni.

mester probal vigasztalni, de csak meg rosszabb...

voltam angol puban, angolokkal bulizni. elmeselem.
jovok haza este melobol, egyik kollega, feka ricsi megbok, h he te mivan. mar be volt rugva rendesen, dumaztunk. epp sorozni mentek haverokkal, csajokkal, tartsak veluk.
na ilyet sem csinaltam meg, nana. hazamentem, lerakni 4 liter tejecskemet, vissza a kocsmaba. ok sehol. jujjj. atneztem 3 masik kocsmat, sehol. haza. norika szol h a kocsma 2 szintes. meg szerencse h megkerdeztem a pincert es aszonta h a nincs font semmi. ja csak a haverjaim. vissza.
ok epp indulnak casablancaba. jazz klub. egyszer mar voltam. okes. kiderult h teccem az egyik nagyon reszeg angol csajnak. helyes arca volt, de akkora segge mint egy mosogep. koszi inkabb nem. ivaszat, funky, dance. aztan iszkiri haza.

nem nagy kunszt. egy dagi angol lany... ezen meg hanolnom kell...

most 3 napig nem dolgozom.

3 megjegyzés:

t.jay írta...

szivesen vigasztallak meg ha akarod :D

Névtelen írta...

szegenykem osszeeskudott ellened az egesz angol burokracia

Névtelen írta...

Nem csak neked van ki a hocipod neha az angolokkal. Zoltan mostanaban nagyon kopkod. Ha erdekel: geffi.blogspot.com
en meg iszonyat honvagyban szenvedek, es miota itt vagyunk most eloszor ugy megfaztam, hogy....., na mindegy inkabb nem is reszletezem.
Nyugi, szerintem, ha az ido kicsit jobb lesz akkor a jokedv is visszater egy kicsit talan, addigis csak arra gondolj, hogy hulye angolok, angol hulyek