kedd, február 07, 2006

hum

na csa

van itt mellettem a cafeban vmi lengyel ordog es allandoan hummog. aranyos. egyem meg.
voltunk tegnap herbaliser-en, csak sztem a herbaliser nem volt ott. a kidobok szerint "hat ma' fel oraja jaccik" sztem meg ja csak nem o. mindegy.
haza is jottunk...

reggel 7-kor keles es goto work. az rosszul esett. ma majd atjon martika es megnezunk vmi jo kis filmet. vegre megint latok pixeleket. ugy hianyoznak...

tegnap elmentem bezbolsapkat venni, mert ugye botranyos allapotok vannak a fejem tetejen ott a bubon. a 12-edik bolt utan mar habozni kezdtem. nem is annyira en mint a szam. kezdtem teljesen megveszni. felhivtam mirkot aki mar atesett itt egy sapka koll nekem fazison es megadta a tuti sapkabolt cimet. bementem megvettem. mar van sapkam is.
bementem a shooping centerbe is sapkaert, de a lemezboltig jutottam csak el.
ott meg ugye talaltam egy lemezt 4 fontert. ja de ha 3at veszek akor csak 10. ugyhogy 3 lemezzel jottek ki a boltbol es milyenekkel atyaeg.... funkfenomena, bikozajgadalajkdet, zsekjorbadi gyerekek a labatok lekopik csak jussak haza...

most meg kicsit netezek... talan jonnek ma is lakast nezni. kellene mert benne vagyunk a statisztikaban. holnap melo szinten.

legkozelebb ami izgi lesz az elvileg a jov het vegen ideerkezo lemja, majd a marcius eleji laptop vetel. addig ki kell bekkelni vhogy...
megint a neten veszek gepet, haha, de most nem basztok at, hahaha (satani kacaj) hahahahaha

Nincsenek megjegyzések: