csütörtök, február 09, 2006

cry baby

az h a tortenelem ismetli onmagat, kozhely. de hogy mennyire igy is van, rohej. tegnap atjott vania este. megbeszeltuk h jol egyutt alszunk, mert ma szabadnapos vagyok oszt nem kell koran kelnem. elvoltunk, dumcsiztunk, aludni tertunk... aztan olyan 3 - 4 magassagaban ex ferjem uram elkezdett kaputelefonalgatni, telefonokkal bombazni, idillnek lottek. vania haza en neztem mint a borju h ez meg mi???!!! es mar megint???!!! de neki legalabb nem volt hatalmas kese mint a multkori csajom pasijanak, aki zokon vette h szerelmeskedem a baratnojevel.
az marha vicces volt. varom is mar nagyon h ujra lassam azt a lanykat. elvileg fogom hamar. :)

ma felekeltem ocsem teflonjara, elmentem beachezni norikaval, ugyanis itt tavasz van, napsuti, stb, ruhak forognak a mosgepben, en meg lazitok.
boldog vagyok.

csak vmi kaja kellene meg, de ma veszek egy teflon sutot es palacsintat fogok sutni. jeeee

Nincsenek megjegyzések: