vasárnap, február 26, 2006

new hope

jelentkeztem egy allasra.
online sportfogadas iroda keres magyarokat, gibraltaron. lehet h megint koltozok. nagyon jo lenne. nem mintha gond lenne brightonnal azonkivul h folyamatosan szopok. elvezem nagyon.

felhivott ma bettylove. imadom hallani a hangjat es nemsokara eloben folytathatjuk, mert 2 het mulva kijon ide parjaval. mar szabi vettem ki. keszulok ra nagyon. khm.. egyalatalan nem keszulok. egyszeruen szabin leszek, felmegyunk londonba, remelem ott ossze tok futni kristivel, dittevel, mikivel plussz vadiuj chat baratommal kataval.

tegnap atjott anna iszogatni, dumaztunk egy nagyot. bealudtam. delig fel sem ebredtem. kimentunk ramonnal a sunday marketre, de mar semmi sem volt ott. illl volt egy amplifier 15 fontert,de azzal meg raerek.

dani szulinapjara nem mentem el es afterozni sem jelentem meg, ami nem szep dolog.

sakkfeeling elmult. neha a dolgok egyszerubbek mint gondolnank.

ramon allandoan enekelget, mindenfele heavy metal zeneket. kivagyok. rohogok is. i am gonna die with a sword in my hand... jeeeeeeeeee headbang. azonnal atrohanok a masik szobaba es a tomegbe vetem magam a konyhaszekrenyrol.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ma eszembejutott a brassois menza... :`)
ezt meg kellett osztanom veled