kedd, február 14, 2006

sail ho

internetsurf-hoz ugye net is kell. ma elofizettem a pipex netre. jeee. elvileg 1-2 het es net is lesz.
juhuhuhuuuu
ez elintezve

tegnap volt a spanyol mokusnak (ramon) a szulinapja celebraltunk kicsit. ok el bulizni en aluka.
a mai ebedszunetet vaniaval toltottem a jatszoteren, ugy laccik ha nem neznek minket 10 eves kolykok akkor mar nem is az igazi. majd este atjon... valentin nap van megiscsak...

en lassan haza fozni. ma vmi kulonlegeset fogok csinalni... vettem egy fel marhat.

felhivom par szerettemet, tegnap mar megtettem es 2 oran keresztul rohogtem kisagival a teflonba. nosztalgiaztunk egyet. :D

boldog valentin napot mindenkinek

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

a marha finom volt, a zoknit koszi, a baratnomert bocsi. Fogjuk a korara. Ennyit arrol, hogy ki fogja megerdemelni azt a gyurut.